لنوو ZUK Z2 Pro آمد : اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی در ازای 420 دلار !

لنوو ZUK Z2 Pro آمد : اسنپدراگون 820 و رم 6 گیگابایتی در ازای 420 دلار !

شرکت زوک (ZUK) یکی از شرکت های تحت تملک شرکت لنوو می باشد . این سازنده اخیرا از گوشی هوشمند جدید خود ، Z2 Pro ، رونمایی کرده که در مورد آن در چند هفته اخیر شایعه های زیادی به گوش رسیده است . زوک از Z2 Pro در یک رویداد اختصاصی که در چین برپا شد ، رونمایی کرد . گوشی جدید بیشتر حکم یک مدل ثانویه از مدل Z1 دارد تا جانشینی برای این دستگاه !

برای شروع می توان گفت که زوک Z2 Pro برخلاف مدل Z1 که از یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS LCD  بهره می برد ، به یک نمایشگر کوچک تر 5.2 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD مجهز شده است . در داخل این دستگاه یک پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون ، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قرار دارد . البته Z2 Pro در یک مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز عرضه می شود . زوک برای تصویر برداری گوشی جدید خود را به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ISOCELL 1.34μm پیکسلی با گشودگی F/1.8 و قابلیت های فیلم برداری 4K و فوکوس خودکار تشخیص حالت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی 1.4μm پیکسلی مجهز به لنزهای f/2.0 مسلح کرده است . 

لیست مشخصات Z2 Pro آیتم های دیگر را نیز در خود دارد . به طور مثال این گوشی هوشمند از پلت فرم اندروید 6 مارشمالو ، یک اسکنر اثر انگشت جاسازی شده در کلید خانه و سنسورهای مختلفی نظیر سنسور ضربان قلب ، سنسور فرابنفش و سنسور ارتفاع سنج بهره می برد . این گوشی پرچم دار 23 نوع شبکه سلولی را پشتیبانی می کند و قابلیت های اتصالی 4G LTE ، VoLTE ، وای فای ac ، بلوتوث 4.1 ، گیرنده جی پی اس ، USB نوع C و USB 3.1 را در اختیار کاربر می گذارد . Z2 Pro 145.4 میلی متر طول ، 70.5 میلی متر عرض ، 7.5 میلی متر ضخامت و 145 گرم وزن دارد و به همین دلیل یک باتری 3,100mAh را در خود حمل می کند که با استفاده از قابلیت شارژ سریع 3 به سرعت شارژ می شود . زوک مدل پیشرفته گوشی جدید خود را از فردا با قیمت 420 دلار در چین عرضه می کند . مدل ساده تر این دستگاه نیز از تاریخ دهم ماه مه میلادی ( 21 اردیبهشت ماه ) وارد بازار می شود . قیمت این مدل هنوز منتشر نشده است . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر