گوگل قصد دارد تا با حذف کلیک های اتفاقی بر روی تبلیغات موبایل به تبلیغ کنندگان اطلاعات دقیق تری را ارایه نماید

گوگل قصد دارد تا با حذف کلیک های اتفاقی بر روی تبلیغات موبایل به تبلیغ کنندگان اطلاعات دقیق تری را ارایه نماید


گوگل قصد دارد تا به حذف کلیک های اتفاقی بر روی تبلیغات موبایل، ارزش تبلیغ های موبایلی را افزایش بدهد. بررسی های اخیر نشان داده اند که در حدود 50% کلیک های انجام شده بر روی تبلیغاتی که بر روی موبایل ها ارایه شده اند تصادفی هستند، نرخ های مربوط به ورود (clickthrough) به دلیل این کلیک های اتفاقی افزایش می یابند و این امر هزینه های بیشتر برای تبلیغ کنندگان را به همراه دارد. در نتیجه شرکت ها برای clickthrough هایی پول پرداخت می کنند که به دلیل خطای مشتری هایی به وجود آمده است که حقیقتاً به محصولی که توسط شرکت ارایه می شده، علاقه ای نداشته اند.


در نتیجه گوگل در پی اعمال تغییراتی است که بتواند کلیک های اتفاقی را متوقف نماید. مشتریانی که می خواهند درباره ی یک تبلیغ اطلاعات بیشتری را بدست آورند در جایی بسیار نزدیک به مرکز تبلیغ کلیک نمایند تا به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. گوگل همچنین تپ هایی را که در نزدیکی دکمه ی نصب (install) انجام شده اند را نا معتبر می داند، چرا که ممکن است شخصی قصد بستن تبلیغ را داشته باشد ولی به دلیل اندازه کوچک دکمه اشتباهاً در اطراف دکمه کلیک کند و در نتیجه وارد تبلیغ شود.
سومین بهبودی که توسط گوگل به اجرا در می آید این است که باید مدت زمان کوتاهی وقفه اتفاق بیافتد تا کاربر بتواند وارد تبلیغ گردد. به این صورت کاربران زمان کافی برای خواندن مطالب موجود در یک تبلیغ خواهند داشت.
گوگل ادعا می کند که با بهبود کیفیت clickthrough ها نرخ مکاتبات به میزان 15% افزایش یافته است. حذف کلیک های اضافی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا خریداران واقعی بیشتری را جذب نمایند. هر چقدر که شرکت ها از تبلیغات موبایلی خود نتایج بهتری را کسب نمایند، برای بازاریابی سرمایه ی بیشتری را اختصاص خواهند داد و این درست چیزی است که گوگل در انتظار آن است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر