شیائومی عکس فبلت Mi Max را در سایت انگلیسی خود منتشر کرد !

شیائومی عکس فبلت Mi Max را در سایت انگلیسی خود منتشر کرد !

در حدود یک هفته پیش سایت های خبرگزاری مرتبط با دنیای موبایل تصاویری را از پنل جلویی فبلت شیائومی منتشر کردند ، فبلتی که طبق خبرهای منتشر شده قرار است با نام Mi Max وارد بازار شود . امروز سازنده قدرتمند چینی یک عکس تبلیغاتی از این گوشی هوشمند را روی سایت انگلیسی خود گذاشت . تصویر منتشر شده یک گوشی را در جیب یک شلوار نشان می دهد .

از این رو می توان گفت که علی رغم این که مکس از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی بهره می برد ، در جیب شلوار جای می گیرد . این احتمال وجود دارد که شیائومی فبلت جدید خود را با پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون وارد بازار کند ؛ اگرچه که برخی از منابع خبری می گویند که مکس با یک پردازشگر ساخته شده توسط خود شیائومی وارد بازار می شود . در مورد محل قرار گیری اسکنر اثر انگشت این دستگاه نیز تردید هایی وجود دارد زیرا در تصویری که هفته پیش از پنل جلویی این دستگاه منتشر شد ، خبری از کلید خانه در نمای جلویی مکس نبود ؛ از این رو می توان گفت که سنسور بیومتریک شیائومی مکس در پشت آن گذاشته شده است ؛ البته با توجه به تصاویر منتشر شده از فبلت جدید می توان گفت که شباهت هایی ظاهری بین گوشی هوشمند شیائومی Mi5 و فبلت جدید سازنده چینی وجود دارد .

مانند همه دستگاه هایی که هنوز مورد رونمایی قرار نگرفته اند ، مکس شیائومی هم اسرار زیادی را در مورد خود دارد . خوشبختانه در آینده ای نه چندان دور همه این اسرار فاش می شوند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر