Lumia 940 XL از مایکروسافت مورد بررسی سخت افزاری قرار گرفته و مشخصات آن در اختیار عموم قرار داده شده است

Lumia 940 XL از مایکروسافت مورد بررسی سخت افزاری قرار گرفته و مشخصات آن در اختیار عموم قرار داده شده است


چند ماهی است که شایعاتی پیرامون Microsoft Lumia 940 XL به گوش می رسد و گفته می شود که این فبلت دارای ویندوز 10 در نیمه ی دوم سال به بازار عرضه خواهد شد. فهرست محصولات این غول نرم افزاری با Lumia 940 که کوچکتر است کامل خواهد شد.


امروز ایده ی بسیار خوبی درباره ی سطح انتظاراتی که باید از این گوشی جدید داشته باشیم بدست آوردیم چرا که فرآیند بررسی سخت افزاری (benchmarking) درباره ی آن اجرا شده و مهم ترین اطلاعات سخت افزاری آن بر روی پایگاه داده ی آنلاینش قرار گرفته است.
این اطلاعات در اغلب موارد شایعات پیشین را درباره ی این دستگاه تایید می نمایند. Lumia 940 XL با شماره مدل RM-1100 از صفحه نمایش لمسی 5.7 اینچی (QHD (2,560x1,440 برخوردار بوده و همچنین دوربین جلویی آن دارای تفکیک پذیری حداقل 17 مگا پیکسل(تفکیک پذیری اصلی احتمالاً از این مقدار بیشتر است چرا که در benchmark مقادیر کمتر از مقدار واقعی نشان داده می شوند) خواهد بود. در نتیجه احتمالاً لنزی 20 مگا پیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد و ویدئو هایی آن 4Kیی باشند.
علاوه بر این یک گیرنده ی خودکار سلفی 5 مگا پیکسلی، 16 گیگا بایت حافظه ی داخلی و حداقل 1.5 گیگابایت رم (البته احتمالاً میزان رم گوشی 2 خواهد بود) نیز ویژگی های دیگر احتمالی این دستگاه اند. از مشخصات تایید شده دستگاه می توان به ادامه نام SoCی Snapdragon 810 از شرکت Qualcomm اشاره نمود که در کنار GPUی Adreno 430 قرار گرفته است. درست مانند همیشه این دستگاه دارای CPUی هشت هسته ای با پیکربندی big.LITTLE از ARM خواهد بود.
قرار است تا Lumia 940 XL به عنوان بهترین فبلتی معرفی شود که می تواند جدیدترین نسخه ی ویندوز یعنی ویندوز10 را به بهترین نحو اجرا نماید. این نسخه ی ویندوز در ماه های آینده به بازار ارایه خواهد شد. همچنین ممکن است این موبایل دارای اتصالات USB نوع C و تکنولوژی اسکن iris باشد. گفته می شود که ظرفیت باتری این گوشی موبایل 3300 میلی آمپر است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر