با پیام رسان Privates پیام های اشتباهی خود را پاک کنید !

با پیام رسان Privates پیام های اشتباهی خود را پاک کنید !

دیگر نیازی نیست که نگران پیام های اشتباهی خود باشید ، با پرایوتس می توانید آن ها را پاک کنید .

پشت این نام ساده یکی از ایمن ترین نرم افزارهای پیام رسان موجود در دنیای گوشی های همراه پنهان شده است ؛ نرم افزاری که به رمز بندی سر تا سری ( E2EE ) ، مکانیزم محافظت از اسکرین شات و ویژگی خود تخریب پیام قابل کنترل توسط کاربر مجهز می باشد .

 با استفاده از این نرم افزار کاربران همچنین می توانند روی تصاویر مختلف خود بنویسند و یا نقاشی کنند . پرایوتس ( Privates ) دارای سه مرحله امنیتی متوسط ( Mild ) ، شدید (  Wild ) و فوق شدید ( Insane  ) می باشد که حتی برای مدتی بعد از منسوخ شدن پیامی که کاربر ارسال کرده است ، نیز فعال می مانند ؛ به طور مثال حالت متوسط به مدت 24 ساعت ، حالت شدید به مدت 12 ساعت و حالت فوق شدید به مدت 3 ساعت بعد از منسوخ شدن پیام فعال می باشد . پرایوتس همچنین از کاربر می خواهد که دستگاه خود را از رایانه جدا کند تا احتمال هک کردن دستگاه از طریق یک وسیله خارجی به حداقل برسد . ویژگی های امنیتی پرایوتس پیام رسان با معیارهای HIPAA برابری می کند .

این نرم افزار هم برای استفاده کاربران حرفه ای و هم برای استفاده کاربران عادی طراحی شده است . پرایوتس پیام های وکیلان ، پزشکان و کودکان را به گونه ای یکسان ایمن سازی می کند . این نرم افزار همچنین به یک آپشن با نام Recall مجهز می باشد که در واقع نقش یک کلید برگشت را برای کاربر بازی می کند به این نحو که کاربر می تواند با استفاده از آن ، هنگامی که پیامی اشتباهی را برای مخاطبش فرستاده است ، تا قبل از خوانده شدن پیام ، آن را پاک کند . 

پرایوتس هم اکنون به طور رایگان برای پلت فرم iOS عرضه شده است . سازندگان این نرم افزار گفته اند که به زودی نسخه پشتیبانی کننده پلت فرم های اندروید و ویندوز این اپلیکیشن ایمن را نیز وارد بازار می کنند .

سازنده : RXN LLC
قیمت : رایگان
پلت فرم پشتیبانی کننده : iOS

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر