فیسبوک و ویژگی جدید برای گروه هایش

فیسبوک و ویژگی جدید برای گروه هایش

گروه های فیسبوک متشکل از گروه هایی هستند که شما تنها به دلیل اسم عجیبشان عضو آن ها شده اید، همچنین اگر شما عضو کالج هستید، بعضی از این گروه ها می توانند برای کسب اطلاعات مفید از راه درست مناسب باشند

گروه های فیسبوک متشکل از گروه هایی هستند که شما تنها به دلیل اسم عجیبشان عضو آن ها شده اید، همچنین اگر شما عضو کالج هستید، بعضی از این گروه ها می توانند برای کسب اطلاعات مفید از راه درست مناسب باشند. به عنوان بازتابی از این موضوع، ظاهرا این شبکه ی اجتماعی در حال انجام آزمایشی بر روی برنامه های اندروید، iOS، International Business Times writes و dubbed Discover است. با توجه به Mashable شما می توانید از این قابلیت بهره جویید تا متوجه شوید دوستانتان در گروه های محلی و عمومی چه مطالبی را مطالعه می کنند.
گروه ها از نظر تعدادی موانع مختلف مانند پدر و مادر، شبکه و غذا محاصره اند. انتظار می رود که این قابلیت موجب افزایش تعداد کاربران در طی چند هفته ی آینده شود. برای اطلاعات بیشتر مربوط به این قابلیت و دریافت به روز رسانی جدید این برنامه می توانید به سایت فیس بوک مراجعه کنید.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر