کنترل پریزهای وای‎فای هوشمند دی‌لینک با فرامین صوتی

کنترل پریزهای وای‎فای هوشمند دی‌لینک با فرامین صوتی

به تازگی کنترل کردن پریزهای وای‎فای هوشمند دی‌لینک از قبل هم راحت‎تر شده است، چرا که حالا می‎توان آنها را با استفاده از دستگاه Amazon Echo از طریق فرامین صوتی کنترل کرد.


به نقل از مجله شبکه دی‌لینک اعلام کرده که پریزهای وای‎فای هوشمند خانگی این شرکت به طور مستقیم با دستگاه Amazon Echo1 ارتباط برقرار می‎کند و به کاربر این امکان را می‎دهد تا بدون دخالت دست به راحتی از طریق فرامین صوتی خانه هوشمند خود را کنترل کنند. Alexa نام دستیار شخصی صوتی Amazon Echo است و کاربران را قادر می‎سازد تا هر چیزی را که به یک پریز وای‎فای هوشمند متصل شده است را تنها با گفتن عبارتی مثل “Alexa, ask mydlink to turn on the hallway light.”  کنترل کنند.

این یکپارچه‌سازی اخیر ثابت می‎کند که دی‌لینک به ساخت تجهيزات انعطاف‌پذیر و قابل سفارشی‌سازی برای اتصال ادوات خانه‎های هوشمند به یک دیگر متعهد است. از طرف دیگر در ارتباط با Alexa و Amazon Echo، اپلیکیشن mydlink® Home طیف گسترده‎ای از گزينه‎ها را برای کنترل یک خانه هوشمند فراهم می‎کند که از آن جمله می‎توان به پشتیبانی از دستورالعمل‎های درون برنامه‎ای و IFTTT م(If This Then That) اشاره کرد.

دفعه بعد که یکی از بچه‎های شما فراموش کرد چراغ‎ها را خاموش کند، دیگر لازم نیست سر آنها فریاد بکشید، زیرا درعوض Alexa منتظر شنیدن دستور شما است. اپلیکیشن رایگان mydlink Home نیز برای هر دو پلتفرم iOS و آندروید با پشتیبانی ازAmazon Echo  و IFTTT موجود است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر