عکس هایی از طراحی عجولانه آیفون 7 ، یک طراحی ناامید کننده !

عکس هایی از طراحی عجولانه آیفون 7 ، یک طراحی ناامید کننده !

البته امکان تغییر کردن دوربین وجود دارد !

علی رغم این که تا به حال حرف و حدیث های زیادی در مورد رژیم لاغری آیفون 7 زده شده است ، در مورد طول و عرض این گوشی پرچم دار هنوز جزییات زیادی در دسترس نبود تا این که امروز یکی از منابع خبری اعلام کرد که اپل می خواهد آیفون 7 را با اندازه ای مشابه اندازه آیفون 6s وارد بازار کند .

این طرح اولیه که توسط خبرگزاری Nowhereelse.fr منتشر شده از این امر حکایت می کند که گوشی جدید هم مانند مدل قبلی ( آیفون 6s ) 138.30 میلی متر طول و 67.12 میلی متر عرض دارد . 

هنوز هیچ کس نمی داند که منبع خبر چگونه این عکس را به دست آورده بنابراین نمی توان به طور دقیق در مورد طرح دستگاه حرفی زد اگرچه که تا به حال Nowhereelse.fr همیشه جزییات دقیقی را در مورد گوشی های آیفون پیش بینی و منتشر کرده است . متاسفانه در این طرح اولیه اندازه ضخامت آیفون 7 و یا بسیاری از جزییات دیگر دستگاه نیز نشان داده نشده بنابراین هیچ کس نمی تواند اطلاعات زیادی را در مورد این گوشی هوشمند شرح دهد اما براساس اطلاعاتی که تا به حال در مورد ابعاد دستگاه منتشر شده می توان احتمال داد که تغییر زیادی در طراحی گوشی جدید ایجاد نشود .

البته همه چیز یکسان نیست !

علاوه بر ابعاد نکته های دیگری که می توان با توجه به این طرح اولیه به آن ها اشاره کرد گوشه های منحنی شکل بدنه ، اندازه دوربین و مکان قرار گیری دوربین می باشد که دوباره شباهت دستگاه جانشین را با مدل قبلی یادآور می سازد . در کل می توان گفت که ظاهرا اپل برای ساختن آیفون 7 ، آیفون 6s را جلوی طراحان خود گذاشته است .

یکی از تفاوت های گوشی جدید با مدل قبلی اندازه بزرگ تر لنزهای آیفون 7 می باشد که تا به حال جزییات زیادی در مورد آن در فضای مجازی دیده شده است . از این تصاویر و جزییات این گونه می توان برداشت کرد که اپل می خواهند تعداد پیکسل های گوشی جدید را نیز افزایش دهد . 

هنوز هیچ اثری از دوربین های دوقلو که شایعه های زیادی در مورد آن منتشر شده بود نیست به همین دلیل می توان گفت اگر که اپل بخواهد از این دوربین ها استفاده کند ، آیفون 7 پلاس را به آن ها مجهز می سازد . 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر