25 اپلیکیشن برتر رایگان برای ویندوز 10

25 اپلیکیشن برتر رایگان برای ویندوز 10

این 25 اپلیکیشن منتخب وبسایت msn، که وبسایت رسمی مایکروسافت می باشد هستند ،که شما می توانید آن ها را از ویندوز استور به صورت رایگان دانلود کنید.

1-    فیسبوک (Facebook) – با اپلیکیشن رسمی فیسبوک خیلی راحت تر می توانید با دوستان خود در ارتباط بمانید. 
2-    نت فلیکس (Netflix) - با عضویت خود در نت فلیکس می توانید اپلیکیشن رایگان آن را دریافت کنید و به راحتی فیلم ها و سریال ها را تماشا کنید. 
3-    پاندورا (Pandora )- این اپلیکیشن همان پاندورا دوست داشتنی است، اما در ویندوز. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا کانال های رادیویی خود را به صفحه شروع ببرید، و یا این که از طریق تایل پاندورا لایو خود ببینید چه چیزی در حال پخش شدن است. 
4-    آدوب فوتوشاپ اکسپرس (Adobe Photoshop Express) - ویرایش تصویر هیچ گاه تا این حد سرگرم کننده، سریع و باحال نبوده است. با فیلترها و تعمیرات این اپلیکیشن عکس های بسیار زیبا تری خواهید داشت. 
5-    هولو (Hulu) - با این برنامه می توانید از برنامه های تلویزیونی ، سریال ها و فیلم ها باخبر شوید. در اضافه می توانید انتخاب کنید که برای شما تبلیغات محدود پخش شود یا خیر. 
6-    نت ورک اسپید تست (Network Speed Test) - سرعت اینترنت شما چقدر بالاست؟ نت ورک اسپید تست تاخیر، سرعت دانلود و آپلود شما را اندازه گیری می کند. 
7-    آمازون (Amazon) - اپلیکیشن آمازون به شما اجازه می دهد تا خرید های خود را سریع تر انجام دهید، قیمت ها را با هم مقایسه کنید، نظرات را بخوانید و محصولات را با دوستان خود، با استفاده از یک رابط ساده به اشتراک بگذارید. 
8-    آی هارت رادیو(iHeartRadio) - به بهترین های رادیو گوش دهید و ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود را تنظیم کنید. موزیک و یا هنرمند مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آی هارت رادیو برای شما پایگاهی از آرشیو 20 میلیون آهنگ و 800 هزار هنرمند خود برای شما ایجاد می کند. 
9-    یاهو میل (Yahoo Mail) - اپلیکیشن یاهو میل برای ویندوز 10 دقیقا مانند تجربه ایمیل در مرورگر است، البته به اضافه قابلیت های ویندوز که شما را حتی بیشتر در جریان امور قرار می دهد. 
10-    دراپ باکس(Dropbox ) - دراپ باکس به شما این امکان را می دهد تا عکس ها، فایل ها و ویدئو های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. از طریق هر کامپیوتر، گوشی و یا تبلت و همچنین وب می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید. 
11-    د ودر چنل(The Weather Channel)  – با این اپلیکیشن می توانید وضعیت آب و هوایی هر نقطه از دنیا را دریابید. با استفاده از این اپلیکیشن که پرطرفدار ترین اپلیکیشن وضعیت آب و هوایی است می توانید راحت تر برای سفرهای خود تصمیم بگیرید. 
12-    کیندل (Kindle) - با کیندل استور به بیش از یک میلیون کتاب از جمله پر فروش ترین ها و آن هایی که به تازگی منتشر شده اند دسترسی خواهید داشت. 
13-    پیکس آرت(PicsArt) -  پیکس آرت هر آنچه که به آن برای ویرایش تصویر، عکس های هنرمندانه، کلاژهای عکاسی و طراحی دیجیتال نیاز دارید به شما می دهد، و به شما اجازه می دهد تا با دیگر افراد نیز در ارتباط باشید. 
14-    ان اف ال آن ویندوز(NFL on Windows)  - می توانید بازی های ان اف ال را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن ویندوز ان اف ال آن ویندوز ببینید. در طول فصل می توانید تیم های مورد علاقه خود را دنبال کنید و هیچ لحظه مهمی را با هایلایت های این اپلیکیشن از دست ندهید. 
15-    فلیپ برد (Flipboard ) - فلیپ برد مجله شخصی شماست. این اپلیکیشن پرطرفدار ترین راه برای دسترسی به اخبار است، می توانید خبرهای روز دنیا را بخوانید و مقاله ها، ویدئو ها و عکسهای دوستانتان را مرور کنید. 
16-    لاین (LINE)  - لاین ارتباط با دنیا را برای شما تغییر می دهد و از طریق آن می توانید با دوستان؛ خوانواده و کسانی که دوستشان دارید در ارتباط باشید. 
17-    فوتو ادیتور(Photo Editor)- راهی سریع، حرفه ای سرگرم کننده برای ویرایش عکس ها است که شامل ابزارهای مورد نیاز از طریق یک رابط بصری فوق العاده می باشد. 
18-    دولینگو(Duolingo) - اگر می خواهید اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، ایرلندی، هلندی، دانمارکی و یا انگلیسی بیاموزید، این اپلیکیشن راهی سریع، سرگرم کننده و رایگان برای شما است. 
19-    خان آکادمی(Khan Academy) - خان آکادمی به شما اجازه می دهد هر چیزی را به صورت رایگان بیاموزید. یک بعد از ظهر را به یادگرفتن آمار بپردازید. یاد بگیرید که چرخه کربس چگونه کار می کند و یا حتی در مورد اصول علوم کامپیوتر مطالعه کنید. 
20-    ایکس باکس آواتارز(Xbox Avatars ) - از اپلیکیشن ایکس باکس آواتارز استفاده کنید تا آواتار خود را تغییر دهید، و یا از آواتار خود عکس بگیرید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
21-    اووو(ooVoo)  – با اووومی توانید تماس های ویدئویی و یا صوتی با کیفیت بگیرید و به دوستان و خانواده خود پیام دهید. 
22-    فوتوتاستیک کولاژ(Phototastic Collage) - می توانید با این اپلیکیشن تغییرات عالی در تصاویر خود دهید. با استفاده از طراحی کلاسیک می توانید آن را ساده نگاه دارید و یا با قالب های منحصر به فرد به آن جلوه ببخشید. شما 100 انتخاب دارید در نتیجه هیچ گاه برای شما تکراری نخواهد شد. 
23-    واچ ای اس پی ان(WatchESPN )- اپلیکیشن رایگان واچ ای اس پی ان به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان، از طریق کامپیوتر ویندو و یا تبلت خود ورزش را دنبال کنید. 
24-    زن(Zen: coloring book for adults)- کتاب رنگ برای بزرگ سالان- یک صفحه رنگ را انتخاب کنید و شروع کنید. ارام باشید، تمرکز کنید و نگرانی های خود را فراموش کنید. وقتی که خسته شدید آن را ببندید. 
25-    ای بی(eBay)- با این اپلیکیشن می توانید همه خرید های خود را روی ای بی مدیریت کنید. مهم نیست که کجا هستید، با این اپلیکیشن می توانید هر چیزی را که می خواهید بیابید و بخرید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر