Roccat خبر از موس پد مخصوص بازی با نام Taito Control داد

Roccat خبر از موس پد مخصوص بازی با نام Taito Control داد


بازی¬های کامپیوتری در جهان بسیار گسترش یافته و افراد زیادی را در سنین مختلف به خود جذب کرده است. بسیاری از این افراد علاوه بر دنبال کردن اخبار نرم¬افزارهای بازی جدید، به دنبال ابزار و سخت افزاری هستند که با استفاده از آنها بتوانند در این بازیها امتیازات بیشتری را کسب کنند.


برای طرفداران پروپاقرص بازی¬های کامپیوتری که با یک سطح پارچه¬ای موس پد در بازی موفق می-شوند و  بر آن کنترل بیشتری دارند، Roccat به سری¬های Taito خود سطح جدیدی برای بازی افزوده است. Taito Controlهای ماهرانه¬ی جدید برنده¬ی طرح Taito اصلی شده¬اند و این بار آن را با تمرکز بیشتر برای کنترل دقیق¬تر توسعه داده¬اند. سایز این موس پدها 400×320mm می¬باشد و به گونه¬ای طراحی شده است که دوام بیشتری داشته باشد. Taito Control با ویژگی¬های بالایی طراحی شده است و به شما اجازه نمی¬دهد که ببازید!
اکثر موس پدهای پارچه¬ای در تلاشند تا برای استفاده کنندگان تعادلی بین کنترل و سرخوردن موس فراهم کنند ولی نمی¬توانند. برای بازی¬کنندگان که یک پد پارچه¬ای با کنترل بیشتری می¬خواهند، دیگر نیازی به انتظار و سازش نیست. از ویژگی¬های Taito Control سطح نرم فوق¬العاده همراه با فرمانبری آن است که برای کسانی که مقاومت بیشتری می خواهند بسیار مناسب است.  در این موس پدها به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه، سر خوردگی موس بر روی پد، به اندازه صورت می¬گیرد. با استفاده از Taito Control می توانید پیوسته، دشمنانتان را از بین ببرید.
از آنجاییکه بسیاری از موس پدهای پارچه ای از موادی با کیفیت پایین استفاده می¬کنند، همواره مشکل تاب خوردگی لبه ها و خراب شدن سطح پد وجود دارد و اکنون زمانی است که باید با آن موس پدهای نامناسب و هم چنین به هدر رفتن پول اضافی خداحافظی کرد. Taito Control این مشکل را با استفاده از بافت¬های پارچه¬ای عالی که بعد از ساعتها تست شدن انتخاب شده اند، حل کرده است. Taito Control با طراحی موس پدی با ضخامت 3 میلی متر و سطح بادوام، سبک و مفهوم جدیدی را با خود به همراه آورده است.
Taito Control هم اکنون با قیمت 16.99 دلار و 19.99 یورو در بازار موجود می¬باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر