DxOاین امکان را به شما می دهد که با آی فونتان عکس های مشابه DSLR بگیرید

DxOاین امکان را به شما می دهد که با آی فونتان عکس های مشابه DSLR بگیرید


عکس های گوشی کیفیت خوبی ندارند؟ حمل دوربین DSLR برایتان دشوار است؟ به تازگی این مشکل با DXO One حل شده است. دوربینی با کیفیت DSLR که روی گوشی آیفون نصب می شود و می توانید با آن عکس های فوق العاده بگیرید.


DSLR عکس های خوبی می گیرد، ولی همراه داشتن آن همه جا کار دشواری است. حمل و نقل گوشی هوشمندتان آسان است، ولی عکس های خوبی نمی گیرد. چه کار می کنید؟ به زودی امکان استفاده از DxO One را خواهید داشت که یک دوربین جیبی با کیفیت DSLR است که از لنز و سنسورهای خود برای عکس گرفتن ولی از آیفون یا آی پدتان برای نمایاب یا کنترل پنل استفاده می کند.
از ویژگی های One بدنه آلومینیومی، یک لنز 32 میلی متری غیرکروی با یک عنبیه شش تیغه متغیر و یک سنسور یک اینچیCMOS BSI20.2-MPمی باشد. با استفاده از اپلیکیشن رایگان iOS، کاربران می توانند عنبیه خود را از F/1.8 به F/11 تنظیم کنند، سرعت شاتر آن را از 15s به 1/8000s تغییر دهند و محدوده ISO آن را از 100 تا 51200 انتخاب کنند.
همچنین انواع حالت های عکس برداری، مثل کاملا اتوماتیک و کاملا دستی و همچنین ویدیو 1080p/30fps یا 720p/120fps را عرضه می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه فقط x3 زوم دیجیتال را پشتیبانی می کند.
دوربین به درگاه لایتنینگ متصل می شود، و می توان آن را در حالت متصل روی گوشی به چرخش در آورد- این مساله به کاربران اجازه می دهد که در حالی که دوربین/ گوشی را در زاویه های بالا یا پایین در دست دارند، صفحه را ببینند ( و به آن ها این امکان را می دهد که عکس سلفی بگیرند).
نیرو توسط یک باتری لیتیوم-یون متصل روی دوربین تامین می شود ، و یک بار شارژ باتری برای گرفتن 200 عکس کافی است.
تصاویر در فرمت RAW روی کارت microSD خود One ذخیره می شود، گرچه عکس های jpeg را نیز می توان روی دوربین گوشی ذخیره کرد و آن را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در اضافه عکس برداری با فرمت DxO's SuperRAW امکان پذیر شده است، که در آن چهار  عکس RAW در یک توالی سریع گرفته می شود، سپس در یک عکس با هم  روی یک مک یا کامپیوتر شخصی ادغام می شوند.
DxO در حال حاظر در حال گرفتن پیش سفارش برای One است و انتظار می رود که فرستادن آن از ماه سپتامبر آغاز شود. قیمت آن 599$ دلار امریکا می باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر