مشخصات LG G Pro 3 فاش شد: صفحه نمایش QHDی 6 اینچی، چهار گیگا بایت RAM و اسکنر اثر انگشت

مشخصات LG G Pro 3 فاش شد: صفحه نمایش QHDی 6 اینچی، چهار گیگا بایت RAM و اسکنر اثر انگشت


 
اگر کاربری هستید که از موبایل های دارای جدیدترین قطعات خوشتان می آید پس حتماً باید به دنبال تاریخ ورود گوشی LG G Pro 3 به بازار باشید. در حدود 16 ماه از ورود LG G Pro 2 می گذرد ولی یک گزارش جدید نشان داده است که نسل بعدی این گوشی پس از این فرآیند طولانی قرار است تا پایان امسال وارد بازار بشود.

به نظر می رسد که LG G Pro 3 از یک صفحه نمایش 6 اینچی با تفکیک پذیری 1440 x 2560 برخوردار است. یعنی دارای چگالی 490ppi پیکسلی است. این فبلت با SoCی Snapdragon 820 از شرکت Qualcomm و 4 گیگا بایت از RAM در کنار 32 گیگا بایت حافظه ی قابل توسعه تغذیه می شود. یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در عقب دستگاه و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. گفته می شود که یک اسکنر اثر انگشت نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است همچنین به احتمال زیاد اندروید 5.1 به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود.
بر اساس این گزارش LG G Pro 3 قیمتی در حدود 790 دلار آمریکا خواهد داشت. گفته می شود که LG یک دستگاه دارای بدنه ی تماماً فلزی با نام LG G4 را نیز برای ارایه در نیمه ی دوم امسال مد نظر قرار داده است. همچنین گفته می شود که LG G4 Note دارای صفحه نمایشی 5.8 اینچی با ویژگی زوم خودکار برای دوربین پشتی است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر