کیف پول خود را دور بیاندازید، سرویس پرداخت سامسونگ تقریباً آماده شده است

کیف پول خود را دور بیاندازید، سرویس پرداخت سامسونگ تقریباً آماده شده است


دنیای پرداخت های قابل حمل در تقلا برای یافتن ثبات است و با وجود سیستم پرداخت (Apple (Apple Pay) که قرار است در ماه ها ی آینده وارد بازار شود، سامسونگ هم برای ورود به بازار رقابت آماده شده است. آخرین خبری که شنیده ایم این است که این شرکت قرار است این امکان پرداخت را در نیمه ی دوم سال در آمریکا و کره فعال نماید و بر اساس گفته ی BusinessKorea این رخداد برای سپتامبر زمانبندی شده است.


در حال حاضر سامسونگ آزمون هایی را به کمک 8 شرکت کره ای برگزار می کند تا معایب سیستم را کشف نماید. سیستم به گونه ای توسعه یافته که بتواند اطلاعات را به خوانندگان کارت ارسال نماید (به کمک انتقال امن مغناطیسی یا MST) این سیستم به گونه ای طراحی شده تا بتواند سیستم اطلاعات مغناطیسی کارت ها را شبیه سازی نماید. در مقایسه ی این سیستم با NFC های قدیمی، مزیت MST این است که از امکان پرداخت از طریق 90% از پایگاه های پرداخت موجود در آمریکا پشتیبانی می کند، در حالی که سیستم هایی مانند Google Wallet و Apple Pay تنها مختص سیستم هایی هستند که از NFC پشتیبانی می کنند. این سیستم تنها برای گلگسی S6 و گلکسی S6 Edge ارایه خواهد شد در نتیجه پرچمداران این شرکت تبدیل به اولین گوشی هایی می شوند که به سیستم پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) دستیابی پیدا خواهند کرد. متاسفانه این سیستم هنوز به صورت کامل سازگارسازی نشده است در نتیجه برای ارایه ی آن به بازار زمان نیاز است.
علاوه بر این گفته می شود که شناسایی اثر انگشت این ویژگی دارای باگ(خطا) هایی است. پس تا زمانی که سامسونگ این خطا ها را رفع نماید و تا ابتدای سپتامبر باید برای کار با این سیستم صبر کنیم.
با تولید این سیستم ها از شرکت های مختلفی چون اپل و گوگل، سامسونگ به بازاری وارد شده است که در حال توسعه و بسیار شلوغ است. با بهره برداری از پرداخت حلقه ای، سامسونگ برتری هایی را در آستین خود دارد و دیدن اینکه سیستم پرداخت سامسونگ چگونه با رقبای خود به مبارزی می نشیند بسیار هیجان انگیز خواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر