واتساپ امکان ارسال فایل از رایانه به موبایل را فراهم کرد !

واتساپ امکان ارسال فایل از رایانه به موبایل را فراهم کرد !

واتساپ اخیرا از ساخت یک نسخه از نرم افزار محبوب خود به طور اختصاصی برای سیستم عامل های ویندوز و مک خبر داده است .

ظاهرا این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری فایل از رایانه به موبایل را نیز در اختیار کاربر می گذارد . با استفاده از نسخه های پیشین واتساپ گوشی همراه ، کاربر تنها می توانست فایل های PDF را به مخاطبان خود ارسال کند اما با ساخت نرم افزار جدید علاوه بر امکان ارسال فایل های PDF ، امکان ارسال فایل های مجموعه نرم افزار آفیس نیز فراهم شده است . 

آیکون نسخه دسکتاپ واتساپ یک گیره کاغذ است اما کاربران می توانند با استفاده از آن تصاویر و کلیپ های ویدئویی گالری خود را نیز برای مخاطبانشان ارسال کنند . نرم افزار جدید ، همان طور که گفته شد ، قابلیت ارسال اسناد آفیس و فایل های سندی شخصی را نیز دارد . 

واتساپ در طول هفته گذشته قابلیت های زیادی را عرضه کرده است که امکان قالب بندی متن و عرضه نرم افزار اختصاصی برای کامپیوتر تنها بخشی از این قابلیت ها و تغییرات می باشند . به نظر می رسد که سازنده این نرم افزار محبوب توانسته است راه های پیشرفت خود را بیشتر بشناسد .   

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محدثه

چهارشنبه, 29 بهمن 1399

خب نحوه انتقال رو هم توضیح بده دیگه

پاسخ

ثبت نظر