چهار نرم افزار برتر هفته !

چهار نرم افزار برتر هفته !

واتساپ برای سیستم عامل مک ، صفحه کلید جی بورد گوگل و دو نرم افزار کاربردی دیگر !

هفته گذشته ، درست در زمانی که اپل به مدت یک روز زمان انتظار پذیرش نرم افزار را برای اپ استور قطع کرد ، خبرگزاری کالت آف مک ( cultofmac ) مشغول یافتن برترین نرم افزارهایی بود که در طول هفته در این استور گذاشته شد بودند . اگر که می خواهید بدانید که در طول هفت روز گذشته چه نرم افزارهایی اپ استور را تکان دادند ، این نوشتار را حتما بخوانید .

واتساپ برای سیستم عامل مک

واتساپ سرانجام این هفته یک نسخه رسمی دسکتاپ از نرم افزار پیام رسان محبوب خود را برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل مک عرضه کرد . این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در تماس باشد . با استفاده از این نرم افزار کاربر همچنین می تواند از طریق رایانه خود به گوشی و یا رایانه های دیگر نیز پیام ارسال کند .

برای دانلود کردن این نرم افزار کاربران باید به صفحه ای اختصاصی که برای این اپلیکیشن در اپ استور تعیین شده است ، مراچعه کنند . پس از دانلود ، نصب و اجرای نرم افزار کاربران باید با استفاده از نسخه واتساپی که روی گوشی های خود دارند ، کد QR را اسکن کنند تا فرآیند همگام سازی نرم افزار انجام پذیرد . پس از انجام این مراحل شما می توانید بدون نیاز به یک نرم افزار واسط ، با این نرم افزار واتساپ که برای سیستم عامل X ساخته شده است ، با مخاطبانی که از این نرم افزار استفاده می کنند ، ارتباط داشته باشید .

سیستم عامل یا دستگاه پشتیبانی کننده : مک
قیمت : رایگان
منبع دریافت : واتساپ

صفحه کلید جی بورد ( Gboard )

گوگل اخیرا اولین صفحه کلید iOS خود را وارد بازار کرده است . این نرم افزار شباهت زیادی با صفحه کلید پیش فرض سیستم عامل iOS دارد اما از ویژگی های برتری بهره می برد . قابلیت جست و جوی گوگل ، تایپ لغزشی و ارسال تصاویر متحرک ( GIF ) تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشند . 

کیلان بل ، یکی از کاربران خبرگزاری کالت آف مک ، می گوید تنها کاری که صفحه کلید جی بورد گوگل قادر به انجام آن نیست ، توانایی تایپ صوتی می باشد که البته ظاهرا علت این امر ممنوع شدن ساخت چنین نرم افزارهایی توسط سازندگان واسط برای سیستم عامل iOS می باشد که از سوی شرکت اپل اعمال شده است . اگر که این محدودیت برای شما اهمیت چندانی ندارد توصیه می شود که صفحه کلید جی بورد را حتما دانلود کنید . 

سیستم عامل یا دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون و آی پد
قیمت : رایگان
منبع دریافت : آی تیونز

کولا ( Cola )

نرم افزار پیام رسان کولا یک نرم افزار با قابلیت پیام رسانی گروهی است که در واقع ترکیبی از واتساپ و دستیارهای هوش مصنوعی Siri و Google Now می باشد .

شرکت سازنده کولا می گوید : " آنچه کولا را از سایر نرم افزارهای پیام رسان متفاوت می سازد قابلیتی با نام کولا بابلز ( Cola Bubbles ) می باشد . کولا بابلز پیام های ساده نرم افزار مانندی هستند که کاربر را از تایپ کردن پیام های متداول معاف می سازند . "

با استفاده از کولا کاربر می تواند لیستی از کارهای روزانه خود را تهیه کند ، ملاقات های خود را ترتیب دهد و به لطف بروز رسانی جدید این نرم افزار ، از خدمات سرویس های واسطی مانند ودر چنل (  Weather Channel ) نیز بهره ببرد . کولا نرم افزار جالبی است که هنگام مطرح شدن بحث استفاده از هوش مصنوعی در پیام رسانی ، خود را بیشتر جلوه می دهد . 

سیستم عامل یا دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون و آی پد
قیمت : رایگان
منبع دریافت : آی تیونز

اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام و میانجی کاربر آیفون آن اخیرا بروز رسانی جالبی را دریافت کرده اند . در بروز رسانی جدید این UI ، علاوه بر ارائه یک لوگوی جدید ، طرح خسته کننده ای که اپل در سال 2013 به همراه iOS 7 برای این نرم افزار عرضه شده بود نیز یک UI تک فام تمیز و زیبا جایگزین شده است که به گفته شرکت سازنده در حالی که پست های کاربران را مهم تر جلوه می دهد همان ویژگی های محبوب سابق را نیز در خود دارد . 

البته قابلیت های واکنشی نرم افزار نیز تا حدی تغییر کرده اند اما از آنجایی که این تغییرات بزرگ ترین تغییراتی هستند که تا به حال در ظاهر و تجربه انتقالی این نرم افزار اعمال شده اند ، دانلود آن به همه کاربران پیشنهاد می شود .

سیستم عامل یا دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون
قیمت : رایگان
منبع دریافت : آی تیونز

منبع خبر: cultofmac

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

..........

دوشنبه, 27 اردیبهشت 1395

بیشتر برنامه ها که برای ایفون و ios !!!!!!! :| حداقل تیتر خبری رو مینوشتید برترین برنامه های هفته برای ایفون !!! :|

پاسخ

ثبت نظر