ویرایش پیام ارسال شده در تلگرام جدید

ویرایش پیام ارسال شده در تلگرام جدید

برنامه ی پیام رسانی محبوب تلگرام به روز رسانی جدیدی را ارائه کرده است که از میان همه ی آن ها می توان به قابلیت ویرایش متن پیام ارسال شده اشاره کرد. از این ویژگی جدید می توانید دو روز پس از ارسال یک پیام استفاده کنید. و در همه ی چت های تلگرام از جمله گروه ها و گفت و گو های دو نفره استفاده کرد.

به سادگی یک پیام را انتخاب و آن را نگه دارید و گزینه ی ویرایش را انتخاب کنید. اگر شما از نسخه ی دسکتاپ تلگرام استفاده می کنید می توانید با انتخاب فلش بالا اخرین پیام ارسالی خود را ویرایش کنید. شرکت این موضوع را در یک پست در وبلاگش توضیح داده است. یک برچسب کوچک ویرایش در کنار متن قرار می گیرد و به راحتی می توانید مشخص کنید که قصد ویرایش کدام بخش را دارید.
علاوه بر این، این به روز رسانی قابلیت ذکر نام افرادی را که نام کاربری ندارند به ارمغان می آورد. تنها از نماد @ استفاده کنید و هر کسی را که مد نظر دارید انتخاب کنید.
در همین راستا این به روز رسانی تلگرام ادعا می کند که در جست و جو لیست جدیدی از افراد را شامل می شود که به گفت و گو های اخیر شما مرتبط است و در نتیجه جست و جویی سریع تر را  ارائه می دهد.
در میان تغییرات دیگر، برخی از بهبود های رابط نیز گنجانده شده است در حالی که دسترسی ربات های درون خطی نیز آسان تر شده است.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر