شکست گوشی های اندرویدی از آیفون ها در قیمت

شکست گوشی های اندرویدی از آیفون ها در قیمت

با آنکه در چند سال گذشته سیلی از انواع گوشی‌های اندرویدی در تمام شکل‌ها، اندازه‌ها و قیمت به دنیای تکنولوژی عرضه شده است، اما جای شگفتی نیست که رکورد گران‌ترین گوشی‌ها، نسخه‌های آیفون باشند. چرا که تولیدات اپل محدود و با قیمت بالا عرضه می‌شوند در حالی که گوشی‌های اندرویدی در تعداد زیاد و با قیمتی پایین روانه‌ی بازار می‌گردند. در این زمینه مطالعه‌ای بوسیله‌ی گروه تکنولوژی Blancco صورت گرفته که نتایج بدست آمده به صورت نمودارهایی بیان شده است.

به نقل از دیجی رو این شرکت تحقیقاتی، میزان شکست برای دیوایس‌های اندرویدی را 44 درصد در مقابل 25 درصد دستگاه‌های آی او اس اعلام کرده است. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می‌دهد که شکست اغلب گوشی‌های اندرویدی مربوط به سه ماه نخست 2016 می‌باشد. این امر می‌تواند شامل نسخه‌های پیشین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S6، S5 و S6 Active شود که جای شگفتی نیست چرا که یکی از دلایل محبوبیت این گوشی‌ها در حقیقت قیمت پایین آن‌ها است. اما در نمودارهای زیر، گوشی لنوو  K3 Note نشان می‌دهد که مشکلات اساسی به خصوص برای نسل سوم از Moto G وجود دارد.

در نمودار ارائه شده بیشترین میزان شکست با 6 و 7 درصد به گوشی‌های میان رده و پایین رده سامسونگ(گلکسی اس 5 و اس 6) و لنوو مربوط می‌شود که به سختی می‌توان آن‌ را هشدار دهنده نامید. برای اپل نیز 25 درصد شکست در سیستم عامل آی او اس به هر دلیلی، بیشتر مربوط به آیفون 6 و مدل های آیفون 5 اس است اما با این وجود هنوز هم از محبوبیت آنها کاسته نشده است.

در نمودارهای زیر نرخ شکست گوشی‌های اندرویدی از آیفون‌ها در زمینه‌ی قیمت در سال 2016 آمده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر