تی شرت های LED قابل برنامه ریزی به بازار می آیند

تی شرت های LED قابل برنامه ریزی به بازار می آیند

پس از مدتی استفاده از تی شرت های قدیمی ممکن است از آنها خسته شویم. به تازگی تی شرت هایی به بازار عرضه شده اند که بدون تعویض لباس قابل تغییر هستند و حتی می توان طرح روی لباس را عوض کرد.

 به گزارش راسخون ، در جلوی ایت تی شرت ها یک صفحه نمایش LED قرار دارد که مجهز به برنامه ایی متناسب با همان لباس است. فردی که لباس راپوشیده می تواند طرحی را که دوست دارد انتخاب کند . برنامه ایی که برای این لباس در نظر گرفته شده است به گونه ایی است چراغ های LED روی پیراهن به صورت صفحه کلید ظاهر می شود و می توانید متنی را که دوست دارید تایپ کنید و کلمات تایپ شده بر روی لباس نمایش داده ممی شوند.
این برنامه به شما امکان می دهد طرح های دیگران را استفاده کنید و طرح های خود را با آنها به اشتراک گذارید و همیشه کتابخانه ایی در اختیار داشته باشید که با لمس یک صفحه لمسی در بخش سینه می توانید اطلاعات را با دیگران مبادله کنید. ا این حال شما این امکان را دارید که با استفاده از برخی بازی ها یا فیلم هایی که بر روی سینه سما نمایش داده می شود خود را سرگرم کنید.
این LED ها از نظر ظاهری قابلیت تا شدن دارند و غیر قابل نفوذ و همچنین قابل شستشو می باشند ولی نمی توان از ماشین لباسشویی برای شستشوی این تی شرت ها استفاده کرد. این لباس ها به قیمت 49 دلار به بازار عرضه خواهند شد.
 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر