2002 هومیج کانسپت ، تکریم مهم ترین خودرو BMW

2002 هومیج کانسپت ، تکریم مهم ترین خودرو BMW

قبل از عرضه ام 3 ها و سری 3 ها ، خودرو ساز آلمانی ، بی ام دبلیو ، جهان را با خودروهای سدان اسپرت کامپکت سری 02 تغذیه می کرد . سدان هایی که پیشینه میراث آن ها به سال 1966 بر می گردد .

برای تکریم 50 سالگی اولین خودرویی که از خط تولید خودروهای سری 02 وارد بازار شد ، بی ام دبلیو از یک خودرو کانسپت با نام 2002 هومیج ( 2002 Hommage ) در Villa d'Este لیک کومو ایتالیا رونمایی کرد . 

2002 هومیج هنوز هم برخی از ویژگی های جد بزرگ خود ، 2002 توربو ، را حفظ کرده است به این نحو که طرفداران بی ام دبلیو هنوز هم می توانند رد تک چراغ های اصلی ، برآمدگی های کوتاه و ایستایش مهاجمانه را در آن ببیند . 2002 هومیج کانسپت در واقع یک خودروی کوچک ولی عصبانی می باشد که با داشتن نیم نگاهی به شاهکارهای جدید خودروساز باواریایی می توان گفت که بر اساس بی ام دبلیو ام 2 ساخته شده است . 

از آنجایی که مدل های ام 2 به عنوان خودروهایی کوپه ، اسپرت و کوچک تقریبا در سرتاسر جهان مورد احترام هستند می توان ورود هومیج 2002 را به فال نیک گرفت .

مانند دیگر کانسپت های هومیج بی ام دبلیو ، نباید انتظار داشته باشید که 2002 هومیج نیز وارد خط تولید انبوه شود اما در صورتی که می خواهید تا حدی طعم رانندگی با این خودرو را بچشید می توانید یک بی ام دبلیو ام 2 را سفارش دهید و نشان دهید که بی ام دبلیو هنوز هم یاد 2002 را زنده نگه داشته است . 

منبع خبر: theverge

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر