گوشی هوشمند ASUS با نام Pegasus 2 plus دارای 3 گیگ RAM، صفحه نمایش تمام HD، تراشه ی هشت هسته ای و بسیاری ویژگی های دیگر می باشد

گوشی هوشمند ASUS با نام Pegasus 2 plus دارای 3 گیگ RAM، صفحه نمایش تمام HD، تراشه ی هشت هسته ای و بسیاری ویژگی های دیگر می باشد


ASUS به تازگی پرده از گوشی جدید خود برداشته است، نام این گوشی Pegasus 2 plus، x550 است.با وجود اینکه تراشه ی Snapdragon 615 شصت و چهار بیتی این گوشی هشت هسته ای ، تراشه ای است که معمولاً در رده ی میانه انتظار دیدن آن را داریم   ولی این گوشی ویژگی هایی را ارایه می دهد که سطح آن را تا گوشی های رده بالا ارتقا می دهد. به عنوان مثال، صفحه نمایش یک صفحه نمایش خاص full-HD با تفکیک پذیری 1080 x 1920 است، با 3 گیگ RAM، به نظر می رسد که این بار ASUS از حدود خود فراتر رفته است.


گوشی دو سیم کارته دارای یک تصویر بردار 13 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و یک دوربین مخصوص سلفی 8 مگاپیکسلی است. همچنین باتری این دستگاه 3030 میلی آمپر است که کارکرد همه چیز را به خوبی مد نظر قرار داده است. از نظر نرم افزاری Pegasus 2 Plus دارای اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی (آخرین سیستم عامل ارایه شده از سوی گوگل) است و Zen UIی سفارشی شده ی ASUS می باشد.
رنگ های بدنه ی این گوشی عبارتند از، طلایی صورتی، و سفید. تقریباً مشخص است که این گوشی در بسیاری از قسمت های جهان غرب ارایه نخواهد شد و در مورد قیمت آن اطلاعات مشخصی در دست نیست. با توجه به ظاهر زیبای این دستگاه و قدرت قابل توجه آن دیدن یک نمونه ی یک سیم کارته چندان دور از ذهن به نظر نمیرسد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر