مشخصات کامل گلکسی J2 سامسونگ منتشر شده

مشخصات کامل گلکسی J2 سامسونگ منتشر شده


هم اکنون گلکسی J1 که تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید به سختی پنج ماه است که وارد بازار شده است ولی سازنده آن در تلاش است تا نسل جدیدی از این گوشی را تولید نماید. قرار است تا این گوشی جدید با نام گلکسی J2 نام گذاری شده و شماره مدل آن J200F خواهد بود.


در ابتدای این ماه دیدیم که این گوشی بر روی یک نرم افزار benchmark مورد بررسی سخت افزاری قرار گرفت، اکنون لیست مربوط به جزییات و ویژگی های این گوشی را در اختیار شما قرار می دهیم. ولی انتظار مشخصات خارق العاده را از این گوشی نداشته باشید.

گلکسی J2ی سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی 800x400ی با دوربین پشتی 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و 1.5 گیگابایت رم است، حافظه ی داخلی آن به 8 گیگابایت قابل گسترش بوده و باتری آن دارای گنجایش 200 میلی آمپر است.

این گوشی از اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی بهره برده و در درون آن SoCی Exynos 3475 سی و دو بیتی مخصوص سامسونگ که دارای یک CPUی چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی است بهره می گیرد.ابعاد آن 136 x 69 x 8.3 میلی متر خواهد بود.

در مقایسه با نسخه ی قبلی خود صفحه نمایش اندکی بزرگتر شده، RAM اضافی به میزان 1 گیگابایت افزایش یافته، فضای ذخیره سازی دو برابر شده، گنجایش باتری افزایشی پیدا کرده و دو هسته ی پردازنده (به همراه یک سوئیچ تراشه) به آن اضافه شده اند. در نتیجه در اعماق این گوشی، هنوز هم یک گوشی رده پایین است، با این وجود چه از نظر نرم افزاری چه از نظر سخت افزاری، گلکسی J2 در مقایسه با گلکسی J1 به روز رسانی شده است (گلکسی J1 اندروید 4.4 کیت کت داشت).

گفته می شود که این گوشی همزمان در بازار های مختلف ارایه خواهد شد ولی زمان این ارایه هنوز مشخص نشده است. قیمت این گوشی مشخص نیست ولی به نظر می رسد که یکی از گوشی های ارزان قیمت این برند باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر