کنترل نقشه های V8 بینگ

کنترل نقشه های V8 بینگ

نسخه ای جدید از نقشه ی کنترل بینگ با بهبود ابزار هایی مانند تجزیه و تحلیل فضایی و تصاویری از نمای خیابان ها ارائه شد. این تغییر به شما امکان می دهد نقشه ها را به برنامه های خود اضافه کنید و توسط توانایی نمایش فضایی آن برنامه نقشه ی مورد نظر خود را نمایش دهید. بهبود های اعمال شده در نسخه ی جدید تعامل نقشه ای و تصویری بهتر و بیشتری را فراهم آورده است. این به روز رسانی جدید دارای سیستم پیشنهاد خودکار است تا با توجه به جست و جویی که کاربر در قسمت سرچ انجام می دهد پیشنهاد های بهتری را ارائه دهد. تصاویری که از نمای خیابان ها ارائه می شوند نیز جدید هستند، به این ترتیب شما می توانید نمای 360 درجه ای از خیابان را با چرخش به دست آورید.

هم چنین پشتیبانی برای خوشه بندی اضافه شده است، بنابراین هنگامی که نقاط به هم نزدیک هستند، پین نما ها به گونه ای قرار می گیرند که هم پوشانی دارند، و گروه نقاط به صورت خودکار سطح زوم خود را تغییر می دهند. نمایشی جدید از نقشه ی گرمایی افزوده شده است به این ترتیب قادرید چگالی از نقاط داده ها را به عنوان نقشه ی حرارتی ارائه دهید. هم چنین ماژول ریاضی با اپراتورهای جدیدی به این برنامه اضافه شده است که می توان از آن برای محاسبات مساحت و مسافت و هم چنین برای استفاده ی انتزاعی قوی تر مانند انجام عملیات های بولی بر روی اشکال کمک گرفت. داده های اداری مورد نیاز برای این به روز رسانی فراهم شده و در حال حاضر در دسترس می باشند، هم چنین افزودن پشتیبانی GeoJSON نیز به پایان رسیده است که این امکان را به برنامه می دهد تا با داده های GeoJSON ارتباط برقرار کند.
یک SDK تعاملی موجود است که می توانید در آن ویژگی های جدید را تست کنید. در کنار نسخه ی جدید کنترل نقشه، مایکروسافت به روز رسانی جدیدی برای خدمات فضایی بینگ (SDS) ارائه کرده است. که به شما امکان آپلود، میزبانی و افشای اطلاعاتتان را به عنوان یک سرویس فضایی REST می دهد، به این ترتیب در هر برنامه ای بدون نیاز به توسعه ی سرویس وب شخصی خود می توانید از آن استفاده کنید. به علاوه  SDS ها از مختصات جغرافیایی و مختصات جغرافیایی معکوس پشتیبانی می کنند، و توانایی دسترسی به داده های اداری مانند چند ضلعی ها برای نوشتن کد های پستی شهرستان ها و کشور ها را فراهم می کند. ویژگی های جدید در SDS ها به این معناست که می توان منابع داده ی سفارشی با استفاده از KML و Shapefiles طراحی کرد. هم چنین می توان با طرح خودکار WGS84، Shapefiles ها را پیاده سازی کرد که تجسم اطلاعات در نقشه های بینگ را آسان تر می کند.

 

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر