سامسونگ گلکسی تب آیریس را با تکنولوژی Recognition منتشر کرد

سامسونگ گلکسی تب آیریس را با تکنولوژی Recognition  منتشر کرد

گلکسی تب آیریس یک دستگاه بیومتریک امن برای تصدیق هویت کاربران است و برای مقاصد دولتی و کسب و کار در نظر گرفته شده است.

این تبلت می تواند بدون پرداخت پول نقد و بدون هیچ کاغذی برای انجام عملیات بانکی و یا استفاده از خدمات دولت الکترونیک مانند مالیات، آموزش و پرورش و یا مراقبت های بهداشتی استفاده شود.گلکسی تب آیریس در دسترس مقامات دولتی و کسب و کارهای مستقر در هند خواهد بود. این دستگاه همراه با احراز هویت Aadhar است، که سیستمی با اعداد 12 رقمی مختص شناسایی فردی است. گلکسی تب آیریس همچنین با تست استاندارد دولتی و صدور گواهینامه کیفیت (STQC)  سازگاری دارد.
سامسونگ نیز یک شناسه SDK برای توسعه دهندگان مهیا خواهد کرد. برای نیازهایی مانند گنجایش مالی، پرداخت ها و راه حل های احراز هویت.این دستگاه فرایند تأیید هویت کاربر را برای بانک ها و موسسات مالی ساده خواهد کرد. مقامات رسمی دیگر نیاز به استفاده از دستگاه های جداگانه برای شناسایی بیومتریک نخواهند داشت.پس از لومیا 950 و 950 XL ، گلکسی تب آیریس اولین دستگاه اندروید سامسونگ است که دارای اسکنر آیریس می باشد. اپل نیز بر روی آیفون 7 آینده خود از این اسکنر استفاده خواهد کرد.
گلکسی تب آیریس دارای صفحه نمایشی 7 اینچی است، اما حافظه داخلیش فقط 8 گیگابایت است. Aadhar جاسازی شده(روش احراز هویت بیومتریک_آیریس)، شناسایی امن و تایید کاربران را عرضه می کند. این تبلت دارای یک اسکنر دو چشمی برای اسکن بی مخاطب و امنیت بیشتر است.
این تبلت دارای یک صفحه نمایش 7.0 اینچی و فوکوس خودکار 5MP دوربین عقب برای گرفتن عکس و یا اسکن اسناد است. وزن گلکسی تب آیریس 327g  و ضخامت آن 9.7mm  است. این تبلت دارای هاست USB OTG و بلوتوث 4.1  است. این دستگاه از 14 زبان محلی پشتیبانی می کند و حافظه اش 8GB  است و همچنین تا 200GB  قابل ارتقا است. این تبلت دارای یک باتری 3,600mAh  است.

قیمت گلکسی تب آیریس سامسونگ $200 (€180)  است و اندرویدش لولی پاپ 5 است.

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر