ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ Alcatel OneTouch هم اکنون در رنگ سفید موجود است

ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ Alcatel OneTouch هم اکنون در رنگ سفید موجود است

 

ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ Alcatel OneTouch Watch برای اولین بار در CES 2015 عرضه شد و حدود چند ماه پیش در سایتِ شرکت و هم چنین سایتِ آمازون تنها با قیمت $149.99 که تقریبا معادل 4.340.000 ریال میباشد , به فروش گذاشته شد. در زمان عرضه ی این ساعت فقط در رنگ مشکی موجود بود ولی هم اکنون رنگ سفید آن نیز عرضه شد.

هم اکنون می توان این ساعت را به همان قیمت قبلی از سایت شرکت خریداری نمود. شایان ذکر است که مدل جدید تنها در سایزهای کوچک و متوسط (7.2-inch band) موجود می باشد.

Alcatel-OneTouch-Watch-White-AA-2-300x323

این ساعت ساختارِ گردوی و شیکی دارد و در زیرِ صفحه نمایش 1.22 اینچیِ خود قسمتی دارد که با زدن بر روی آن میتوانید در بین صفحه ی ساعت و منوی آن تغییر وضعیت کنید. جنسِ خودِ ساعت از فلز می باشد و بند های آن در مدل های مختلف عرضه خواهد شد , هر چند فعلا فقط مدل پلاستیکی آن موجود میباشد. باتوجه به اینکه بندها قابلیت جدا شدن ندارند بنابراین شما باید یک مدل را به هنگام خرید انتخاب کنید. این ساعت شما را از اعلان ها , زمان , قدم ها و میزان سوخت کالری آگاه میکند. ساعتِ هوشمند آلکاتل وان تاچ دارای سنسور ضربان قلب و هم چنین گواهی IP67 برای ضدآب بودن را داراست.

 

1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Nakaroz

شنبه, 18 آبان 1398

سلام من یه ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ خریدم وقتی به گوشی وصلش کردم دم به دقیقه ارتباطش قطع میشه مجبورم دم به دقیقه ارتباطش رو دوباره وصل کنم دلیلش چیه اگه لطف کنین راهنمایی کنید ممنون میشم

پاسخ

ثبت نظر