شیائومی Mi Drone معرفی شد؛ اولین پهپاد مدل‌وار دنیا

شیائومی Mi Drone معرفی شد؛ اولین پهپاد مدل‌وار دنیا

شیائومی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک برند شناخته شده در سطج جهان می‌باشد به طوری که اکنون نه تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه چند ده محصول دیگر را نیز به چرخه تولیدات خود افزوده است؛ از پوشیدنی‌ها گرفته تا دوربین‌ها، لوازم آشپزی و …! حال این کمپانی به محصولات خود پهپاد‌ها(پهباد) را نیز اضافه کرده است؛ هواپیماهای بدون سرنشینی که در چند سال گذشته استقبال بسیاری از آنها شده است. Mi Drone اینجاست، پهپادی که از نظر کارایی با دیگر پهپاد‌های مدرن تفاوتی ندارد اما در نوع خود اولین است، هواپیمایی بدون سرنشین که مجهز به یک دوربین کاملا گردشی 4K بوده که توانایی ارسال زنده‌ی تصاویر به گوشی‌های هوشمند شیائومی را داراست.

 اما با این حال این دوربین قابلیت منجصر به فرد این پهپاد نیست، بلکه Mi Drone ویژگی با خود به همراه دارد که آن را در میان دیگر پهپادها خاص کرده است؛ طراحی مدل‌وار یا ماژولار. به این معنا که این پهپاد طوری طراحی شده که بتوان بخش‌های مختلف آن را جدا کرد. این قابلیت اجازه می‌دهد تا به راحتی این پهپاد را سرویس کرده یا اینکه بخش‌هایی را که نمی‌خواهید از آنها استفاده کنید جدا نموده و در خانه نگه دارید.

Mi Drone به یک باتری 5100 میلی آمپری مجهز شده است که بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. خبر خوب این که این پهپاد قیمت چندان بالایی ندارد و مثل همیشه شیائومی دستگاهی را ساخته که در عین اینکه قابلیت‌های بالایی دارد از قیمت پایینی نیز برخوردار است. Mi Drone در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یکی مجهز به دوربینی با دقت 1080 پیکسل به قیمت 380 دلار و دیگری با دوربین 4K به قیمت 460 دلار و مقصد اولیه‌ی این پهپاد بازار چین خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر