با ویندوز ۱۰ و یک رزبری‌پای

با ویندوز ۱۰ و یک رزبری‌پای

برای چاپ تصاویر سه بعدی در خانه آماده شوید؛ ایده جدید مایکروسافت واقعا شدنی است!مایکروسافت می‌خواهد کاری کند که هر کاربری بتواند در خانه‌اش و فقط با استفاده از یک سیستم مبتنی بر ویندوز ۱۰ و یک دستگاه رزبری‌پای تصاویر سه بعدی از جنس پلاستیک فشرده را بسازد. ایده‌ای که اگر واقعا عملیاتی شود، می‌تواند دنیای پرینترها را دگرگون کند.

مایکروسافت اخیرا یک اپلیکیشن برای اینترنت اشیا به نام Windows 10 IoT Core عرضه کرده است که در حال حاضر فقط روی Raspberry Pi کار می‌کند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به هر پرینتر سه‌بعدی از روی هر سیستم خانگی مجهز به ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشید. بنابراین، شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اترنت کابلی یا وای‌فای یک تصویر سه‌بعدی را برای پرینتر فرستاده و چاپ کنید.

کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده و همانند دیگر نرم‌افزارهای مبتنی بر شبکه است و نیازی به آموزش یا نصب خاصی ندارد. این اپلیکیشن در حال حاضر از ۱۳ پرینتر سه‌بعدی معروف دنیا مانند Ultimaker،Lulzbot ،Makergear ،Printrbot و Prusa پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت می‌گوید کاربرانی که از پرینترهای سه‌بعدی دیگری استفاده می‌کنند و با مشکل عدم سازگاری با این اپلیکیشن روبرو هستند، می‌توانند به ما گزارش داده تا مشکل را برطرف کنیم.

ایده جدید مایکروسافت می‌تواند به چاپ هر چیزی که دوست دارید، منجر شود. تصور کنید در خانه نشسته و برای هدیه دوست خود نیاز به یک جعبه شبکه با یک طراحی منحصربه‌فرد هستید. چند دقیقه بعد این جعبه ساختید. شرکت‌های زیادی در پی کشانده پرینترهای سه‌بعدی به درون خانه‌ها و کاربری‌های روزمره هستند اما به نظر می‌رسد ایده مایکروسافت هم ارزان‌تر و هم عملیاتی‌ باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر