مذاکرات مدیر عامل هوآوی: گسترش تولید در ایالات متحده، فانتزی های تلفن همراه، و بیشتر

مذاکرات مدیر عامل هوآوی: گسترش تولید در ایالات متحده،  فانتزی های تلفن همراه، و بیشتر

هواوی در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است. این شرکت چینی در سال گذشته کاملا موفق بود، و فروش آنها هنوز هم پرقدرت است.

 امسال هواوی چند گوشی جالب را معرفی کرده است ، از جمله پی9 و  پی9 پلاس، و مدل های بیشتر. مدیر عامل این شرکت، ریچارد یو، به تازگی با مجله وال استریت مصاحبه کرده، و در آن مصاحبه، برخی از اخبار جالب را با ما به اشتراک گذاشته است.

مدیر عامل این شرکت در مصاحبه خود تایید کرد که هواوی قصد دارد یک گوشی هوشمند VR- را رونمایی کند. این گوشی هوشمند با استانداردهای فانتزی گوگل سازگار خواهد بود. علاوه بر این، آقای یو تایید کرد که این شرکت قصد دارد با لایکا- سازنده آلمانی دوربین و لنز- همکاری کند. همانطور که می دانید، هواوی با لایکا در تولید پی9 و پی9 پلاس همکاری کرده تا کیفیت دوربین های تلفن هایش را بهبود بخشد.

مدیر عامل این شرکت گفت که هواوی قصد دارد حداقل تا پنج سال آینده همکاریش را با لایکا ادامه دهد. او همچنین گفت ما می خواهیم رتبه یک سازنده گوشی های هوشمند در جهان بشویم. این راهی طولانی است و ما باید صبور باشیم.

در حال حاضر این شرکت در ایالات متحده آنقدرها فروش ندارد، اما در اروپا، آسیا و خاورمیانه بسیار پرفروش است. به نظر می رسد هواوی قصد دارد روی آمریکا بیشتر‌ تمرکز کند، آقای یو گفت که با شرکتی در ایالات متحده به منظور صادرات محصولات هواوی صحبت کرده است.اما جزئیات این مساله را مطرح نکرد. انتظار داریم که در مورد برنامه های ایالات متحده و هوآوی بیشتر بشنویم.

 

منبع خبر: androidheadlines

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر