تصاویر گلکسی تب S3 سامسونگ لو رفت!

تصاویر گلکسی تب S3 سامسونگ لو رفت!

گلکسی نوت 6 یا 7 این تابستان به بازار می آید، اما به این معنی نیست که کره جنوبی _تولید کننده گوشی های هوشمند_ در مجموعه های دیگر به خوبی کار نمی کند و گلکسی تب S3 این موضوع را اثبات می کند. تصاویری از این تبلت پخش شده که نشان می دهد این تبلت در دو رنگ است.

اوان بلاس تصاویری از گلکسی تب S3 سامسونگ منتشر کرده است. همانطور که گفته شد ، به نظر می رسد این دستگاه در دو رنگ  سیاه و سفید باشد، و طراحی این تبلت شبیه به گلکسی تب S2 است ، اما کاور پشتی آن کمی متفاوت است.

بلاس هیچ مشخصات دیگری را با این تصاویر منتشر نکرده است ، اما در ماه فوریه برخی مشخصات این تبلت روی GFXBench ، نشان داده شد. به نظر میرسد که گلکسی تب S3 سامسونگ در دو مدل ، یکی با صفحه نمایش 9.7 اینچی و دیگری با صفحه نمایش 8 اینچی باشد.

وضوح صفحه نمایش برای هر دو مدل باید 2048 * 1536  پیکسل باشد. سیستم عامل هر دو نسخه باید اندروید مارشمالو 6.0.1  باشد و 3GB  رم و 32GB  حافظه داخلی داشته باشند. گلکسی تب S3 با صفحه نمایش 8 اینچی، باتری 4,000mAh باید داشته باشد.

دوربین عقب گلکسی تب S3 باید 8MP  با رزولوشن 1080p  و دوربین سلفی آن 2MP  باشد. همچنین پردازنده این تبلت باید Snapdragon 652 CPU باشد، که همراه با چهار هسته Cortex -A72 و چهار هسته A53 CPU اجرا می شود.

با توجه به اینکه گلکسی تب S3 گواهینامه TENAA را گرفته،زیاد طول نمی کشد که این تبلت سامسونگ وارد بازار شود.

 

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر