گلکسی S7 اکتیو : جان سختی ضد آب!

گلکسی S7 اکتیو : جان سختی ضد آب!

نسخه ی جدید گوشی سامسونگ به نام گلکسی اکتیو ، نسخه ای سرسخت تر از گلکسی S7 است که اگر بر زمین یا در آب بیفتد ، از کار نخواهد افتاد.

این تلفن همراه  سیستم عامل اندروید و صفحه ای 5.1 اینچی  با وضوح تصویر 1440*2560 پیکسل دارد و حافظه ی داخلی آن 32 گیگ می باشد. این تلفن همراه دارای دوربین عقب 12 مگا پیکسل و دوربین چلوی 5 مگاپیکسل است. این گوشی همچنین دارای سنسور اثر انگشت و پشتیبانی پرداخت اختصاصی سامسونگ میباشد.


این تلفن همراه هوشمند در روز دهم ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت.شما می توانید این گوشی را با قیمت 794.99 دلار آمریکا بخرید یا آن را توسط سرویس AT&T NEXT تهیه کنید که پرداخت هزینه ی تلفن های همراه را به اقساط ماهانه تقسیم می کند. سرویس AT&T Next  همچنین می تواند انتخاب هایی برای به روزرسانی این تلفن هوشمند در زمان های خاصی ارائه دهد.


این گوشی را هدف آزمایش های خیلی سخت قرار داده اند. این گوشی در برابر افتادن از فاصله ی دو متری سطح زمینی سخت ، تحمل پذیر بود و حتی خراشی کوچک بر روی صفحه ی آن ایجاد نشد. پس از اینکه این گوشی را در ظرفی شیشه ای افقی که سامسونگ برای امتحان گوشی هایش در اختیار می گذارد ، انداختند هیچ صدمه ای به آن وارد نشد و پس از اینکه برای مدتی در ظرف کوچکی آب قرار گرفت ، هنوز کار می کرد.


نسخه ی اکتیو سامسونگ گلکسی S7 دارای صفحه ی گوریلا گلس 4 ، بسیار مشابه گلکسی S7 می باشد با این تفاوت که لایه ی پلی کربنات آن باعث حفاظت بیشتری می شود. این گوشی ، بنابر ادعاهای سامسونگ می تواند برای 30 دقیقه در 1 متر آب بماند و هنوز درست کار کند.


این گوشی بسیار مناسب افراد بی احتیاط  است که احتمال افتادن گوشی از دستشان بسیار زیاد است.نسخه ی اکتیو گلکسی S7 به صافی  و درخشندگی S7 نیست. دارای ضخامتی 9.9 میلیمتری است و از بالا و پایین قدری بلندتر است که به دوام این گوشی کمک می کند.

اینطور به نظر میرسد که گوشی سامسونگ یک کیس را مستفیما در یک تلفن همراه هوشمند گردآوری کرده است.نسخه ی اکتیو سامسونگ گلکسی S7 همچنین دارای لایه ای محاقظتی روی گوشه ها و لبه هاست. یکی از افراد کمپانی سامسونگ اینطور شرح داده است که این لایه ها از نوعی فلز ساخته شده اند ، اما وقتی آن را لمس می کنیم این حس را نمی دهند. 


اگر مایلید بدانید ، باید بگویم که این گوشی را وقتی خم کردند ، نشکست  . این تلفن همراه هوشمند با وزن 185 گرم ، از نسخه قبلی آن، گلکسی S7 که وزن اش 152 گرم بود ، سنگین تر است.این تلفن همراه دارای سه دکمه ی عملیاتی زیر صفحه ی خود است که با نسخه ی S7 که دارای دکمه ای سخت در وسط و دو دکمه ی نرم در دو طرف بود متفاوت است.


نسخه ی اکتیو S7 همان شکل و حس نسخه ی مشابه قبلی اش ، یعنی نسخه ی اکتیو گلکسی S6 را دارد، اما محافظ صفحه ای قوی تر ، حافظه ای بیشتر و پردازنده سریعتری دارد که آن در حالت کلی بسیار قدرتمند تر می سازد.


این تلفن همراه روی چیپست  Qualcomm Snapdragon ، یک چیپست 64 بیتی با مودم منسجم LTE راه اندازی شده است.این گوشی دارای 4 گیگ حافظه ی رم و اسلات حافظه ی SD می باشد که می تواند حافظه ای برابر با 200 گیگ را پشتیبانی کند.


یکی دیگر از مشخصه های خوب نسخه ی اکتیو S7 ، باتری بزرگتر آن  با مشخصه ی 4000 میلی آمپر در ساعت می باشد که از باتری گلکسی S7 با مشخصه ی 3000 میلی آمپر در ساعت ، قوی تر و بهتر است.این خصیصه به این گوشی ، زمان بیشتری برای صحبت و کار می دهد اما همزمان بر ضخامت گوشی افزوده است.


مشخصه های وایرلس این گوشی در بردارنده ی وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.2 می باشد.نسخه ی اکتیو S7 می تواند با هدست Gear VR استفاده شود و دنیای مجازی را برای شما تبدیل به دنیای واقعی کند. همچنین گفته شده است که این گوشی می تواند با دوربین Gear360 برای فیلم برداری های 3 بعدی به کار رود.


نسخه ی اکتیو گلکسی S7 سامسونگ ، با تاخیر در کشورهای دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت ، هرچند به گفته ی سامسونگ تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

 

منبع خبر: pcworld

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

پرهام زارع

سه‌شنبه, 18 خرداد 1395

عجب گوشی توپی ولی بدیش اینه که انحصار At&t هست و انلاک فکتوری نیست من دنبال s6 Active خیلی گشتم ولی پیدا نکردم

پاسخ

ثبت نظر