بهسازی های زیرکانه میانجی کاربر در برنامه بتا New Note UX سامسونگ !

بهسازی های زیرکانه میانجی کاربر در برنامه بتا New Note UX سامسونگ !

سامسونگ اخیرا یک برنامه بتا جدید را در کره جنوبی و چین عرضه کرده است که به کاربران گلکسی نوت اجازه می دهد تا از یک میانجی کاربر جدید به طور آزمایشی استفاده کنند .

در حال حاضر هنور مشخص نیست که آیا سازنده کره ای می خواهد برنامه بتا New Note UX را در کشورهای دیگر نیز ارائه کند یا خیر اما می توان احتمال داد که این امر نیز صورت پذیرد . انتظار می رود که نسخه های تجاری میانجی کاربر جدید در ماه اوت ( 11 مرداد تا 10 شهریور ) وارد بازار گردد . 

برخی از گزارش های غیر رسمی از این امر حکایت می کنند که امکان ارائه UX جدید برای گوشی هایی نظیر گلکسی S7 و گلکسی S6 نیز وجود دارد اگرچه که در حال حاضر نمی توان این مطلب را تایید کرد . 

New Note UX ، که نام مناسبی هم برای برنامه بتا سامسونگ محسوب می شود ، تغییرات چندان زیادی را در مقایسه با UX تاچ ویز در خود ندیده است به این نحو که کاربران در این نسخه می توانند آیکون های جدیدی را برای نرم افزارهای خود در کنار یک طرح رنگی جدید در اختیار بگیرند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر