معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس هفته [16 تا 24 فوریه]

معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آی او اس هفته [16 تا 24 فوریه]

طبق عادت، قصد داریم تا بهترین بازی‌های عرضه شده برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس در هفته‌ای که گذشت بپردازیم. این هفته شاهد بازی‌های بسیار خوبی بودیم که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کنند. در ادامه با معرفی این بازی‌ها، با دیجی رو همراه باشید.

 
Tennis Champs Returns (آی او اس)

 

20 سال پس از انتشار نسخه اصلی بازی Tennis Champs در کنسول آمیگا، اینبار شاهد عرضه آن برای سیستم‌های آی او اسی هستیم. این بازی که به صورت کلی نسخه بازسازی شده از کنسول آمیگا است، از تمامی همان کاراکتر‌های اوریجینال بازی به همراه انیمیشن جدیدتر، کنترل‌های جدید و همچنین فیزیک تازه شده، چالش‌های روزانه و یک بخش Career جدید استفاده خواهد کرد.
بخش Career این بازی شمال 200 بازی مختلف است که شما می‌بایست در قالب تور جهانی تمامی آنها را انجام داده و با برد‌هایی که به دست می‌آورید قهرمان تنیس جهان شوید. هم اکنون این بازی فوق العاده زیبای آی او اسی را از طریق این لینک دانلود نمایید.
Epic Flail (اندروید|آی او اس)

 

 

به طور سالانه در یک جزیره منزوی و گرمسیری اهالی جزیره دور هم جمع شده و به یک مسابقه خطرناک می‌پردازند. شما در این بازی به عنوان یکی از اهالی جزیره شرکت خواهید کرد. تنها کاری که می‌کنید در یک دوئل با سلاح گرز شرکت کرده و بر حریفان پیروز شوید.

 
Faily Brakes (آی او اس)

 

در حالی که فِیل در حال رانندگی در بین کوه‌ها است، ناگهان ترمز بریده و بر روی شیب بزرگ موجود در این مسیر غوطه ورد می‌شود. در این بازی مبتنی بر فیزیک شما باید در یک جاده کوهستانی بسیار خطرناک مملو از درختان، سنگها، نهرها و یا حتی قطارها، این ماشین را کنترل کرده تا تصادف نکند. این بازی از گرافیک فانتزی برخوردار بوده و صحنه تصادف‌ها نیز کاملاً خنده دارد و سرگرم کننده طراحی شده است. هم اکنون این بازی فوق العاده زیبای آی او اسی را از طریق این لینک دانلود نمایید.
Cinemoji (آی او اس)

 

Cinemojiاین بازی دارای سبک خاصی است.  با این بازی که هسته اصلی آن استفاده از شکلک‌ها است، شما و دوستانتان را به چالش‌هایی سخت خواهد کشید. با این بازی آنلاین شما ابتدا با دوستانتان ارتباط برقرار کرده سپس با ارسال ایموجی‌های مختلف، باید دوستتان را وادار کنید که نام آن فیلمی که در ذهن شما هست و به بازی اعلام کرده‌اید را حدس بزند. درواقع شما می‌بایست از ایموجی‌هایی استفاده کنید که بتوانند مفهوم آن فیلم را برسانند. این بازی کاملاً رایگان بوده و هیچ خرید درون برنامه‌ای را نیز شامل نمی‌شود. هم اکنون می‌توانید بازی سرگرم کننده و فکری Cinemoji را از این لینک دانلود نمایید.
DEUL  (اندروید)

 

Deul یک بازی تیراندازی سریع است که قصد دارد تا رفلکس، دقت و قدرت زمانبندی ذهن شما را به چالش بکشد. این بازی یک دوئل جذاب و هیجان انگیز بین شما و دشمنانتان خواهد بود. برای هر تیری که بزنید امتیاز کسب کرده و برای هر تیری که بخورید از شما امتیاز کسر خواهد شد. می توانید با به دست آوردن امتیازات بالا در جدول امتیاز گیرندگان این بازی خودتان را جای دهید و با برد‌های متوالی در دوئل‌ها، سطح خودتان را بالاتر ببرید. هم اکنون می‌توانید این بازی جذاب را از طریق این لینک دانلود نمایید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر