فیس بوک قابلیت پشتیبانی sms را به مسنجر خود اضافه کرد ؛ نحوه فعال سازی !

فیس بوک قابلیت پشتیبانی sms را به مسنجر خود اضافه کرد ؛ نحوه فعال سازی !

اگر که به میزان زیادی از نرم افزار چت فیس بوک استفاده می کنید ، راهکار جدید احتمالا بهترین روش برای نگه داری همه مکالمه ها در یک مکان است !

فیس بوک می خواهد مسنجر خود را به کانال اصلی مکالماتی کاربران مبدل سازد . این شبکه اجتماعی اخیرا اعلام کرده است که نرم افزار فیس بوک مسنجر اندروید هم اکنون می تواند قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس ( SMS ) و ام ام اس ( MMS ) را نیز در اختیار کاربران بگذارد . ظاهرا این قابلیت برای نسخه بتا این نرم افزار عرضه شده است .

در صورتی که هنوز با این ویژگی آشنا نشده اید می توانید با دانلود کردن آخرین نسخه نرم افزار چت فیس بوک مسنجر از گوگل پلی استور آن را در اختیار بگیرید .

برای فعال سازی این قابلیت باید از قسمت Settings نرم افزار گزینه اس ام اس را انتخاب کنید و سپس گزینه Default SMS را فعال سازید . با انجام این کار رنگ پیام های اس ام اسی کاربر به بنفش تغییر می کند تا بین این پیام ها و مکالمه های عادی فیس بوک مسنجر تفاوت ایجاد شود . امکان غیرفعال سازی این قابلیت نیز برای کاربران وجود دارد . هنگامی که این قابلیت فعال شود کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار فیس بوک مسنجر تمام مکالمه های اس ام اسی و فیس بوکی خود را کنترل کنند .

فیس بوک همچنین اعلام کرده است که هیچ یک از مکالمه های اس ام اسی کاربران را بر روی سرورهای خود ذخیره و یا حفظ نمی کند ؛ با وجود این کاربران می توانند از همه استیکرها ، ایموجی ها و ویژگی های به اشتراک گذاری مکانی فیس بوک مسنجر در مکالمه های اس ام اسی خود استفاده کنند .

اهمیت این موضوع در چیست ؟ یکی از محدودیت های کلاینت های پیام رسانی مشهور عدم توانایی آن ها در ارسال اس ام اس می باشد ، علی رغم این که اس ام اس هنوز یک راه ارتباطی مشهور بین کاربران گوشی های همراه می باشد زیرا برای استفاده از آن دو طرف نیازی به نصب یک نرم افزار و یا استفاده از یک سرویس خاص ندارند . مسنجر هم اکنون توانسته است این محدودیت را برطرف کند . این آپشن یک راهکار بسیار خوب برای کاربران محسوب می شود . 

منبع خبر: pcworld

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

شاهرخ دانش

چهارشنبه, 28 خرداد 1399

سلام خسته نباشی قبلاً از مسینجر اصلی می‌تونستم پیام بدم ولی الان تا میزنم فیسبوک لایت را معرفی میکنه

پاسخ

ثبت نظر