بازی هایی که نباید تابستان خود را بدون آن ها سپری کنید !

بازی هایی که نباید تابستان خود را بدون آن ها سپری کنید !

در این نوشتار به بیان آنچه در دنیای بازی رخ داده است و معرفی برترین بازی هایی که در هفته آینده وارد بازار می شوند ، پرداخته ایم . با خواندن این نوشتار نسبت به تاریخ عرضه و جزییات هر بازی مطلع می شوید .

فروش تابستانه  

فروش تابستانه محصولات دیجیتالی دیگر مانند سابق توجه کاربران را به خود جلب نمی کند . اولین فروش معمولا رویدادی می باشد که کاربران را قادر می سازد تا بر احساسات و بی پولی مفرط خود غلبه کنند اگرچه که این روال زمانی برای کاربر عادی می گردد که محصولات عرضه شده دیگر جذابیت خاصی برای خریداران ندارند و البته در این قضیه کاهش قیمت بازی هایی که کاربر داشته است نیز بی تاثیر نیست . فروش تابستانه این بار برای سازندگان چندان پر رونق نبود به نحوی که تعداد کمی از کاربران بازی هایی به جز House of the Dying Sun را در سبد خرید خود داشتند از این رو به آن دسته از فروشندگانی که می خواهند فروش خود را در قالب بازارهای تابستانه آغاز کنند توصیه می شود که انتظار یک فروش پر رونق را نداشته باشند . 

 

آغاز فروش تابستانه : 23 ژوئن ( 3 تیر )
Deadlight: Director's Cut 
 

Tequila Works' Deadlight یکی از سری بازی هایی بود که قبل از Deadlight: Director's Cut وارد بازار شد و توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند . به جرات می توان گفت که عده زیادی این بازی را فقط به دلیل سبک محبوبش به This War of Mine ترجیح دادند . Director's Cut ، نسخه جدید بازی Deadlight ، همچنان توسط شرکت دیپ سیلور ( Deep Silver ) منتشر می شود و در مقایسه با نسخه های پیشین چند حالت بازی دیگر را نیز در اختیار کاربران می گذارد .

این بازی علاوه بر چند ویژگی بروز شده نظیر انیمیشن ها جدید ، کنترل های جدید و افزایش رزولوشن مبنا ، حالت survival arena را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد . در این حالت کاربر می تواند مناطق جدیدی را باز و از آن ها در مقابل حملات دشمنان خود محافظت کند ؛ کاربر همچنین قادر است در این حالت از اسلحه های جدیدی نیز استفاده نماید .

تاریخ عرضه : 21 ژوئن ( 1 تیر ) 

Mighty No. 9 

مگا من یک بازی به یاد ماندنی بود که توسط شرکت کامسپت ( Comcept ) عرضه شد . این سازنده پس از مدت ها حرف و حدیث هم اکنون می خواهد جانشین بازی مگا من را نیز وارد بازار کند . دیپ سیلور نام Mighty No. 9 را برای بازی جدید انتخاب کرده اما اطلاعات زیادی را در مورد زمان عرضه آن منتشر نساخته است .

در طول چند ماه گذشته تست کنندگان و برنامه نویسان زیادی بر روی این بازی کار کردند زیرا ظاهر گیم پلی بازی بدون اشکال نبوده است اما ظاهرا به نظر می رسد که این بازی هم اکنون برای عرضه در بازار آماده شده است . مگا من طرفداران زیادی داشته و هنوز هم دارد ، از این رو می توان انتظار داشت که عده زیادی از کاربران منتظر Mighty No. 9 نیز باشند . 

تاریخ عرضه : احتمالا 21 ژوئن ( 1 تیر ) 

Syndrome

اگر که در طول سه ماه گذشته داستان وحشتناکی را تجربه نکرده اید می توانید با بازی سندروم همه وحشت دنیای بازی ها را یکجا تجربه کنید . کمل 101 (Camel 101  ) می خواهد از هفته آینده این بازی را وارد بازار کند و به واسطه آن تجربه استفاده از سلاح های مختلفی را در اختیار کاربران بگذارد . 

سندروم در یک محیط علمی تخیلی طراحی شده است به این نحو که کاربر باید در یک کشتی اکتشافی بازی را ادامه دهد . در این محیط کاربر سلاح های مختلفی را در اختیار دارد اما باید زمان زیادی را برای یافتن مهمات آن ها صرف کند به همین دلیل توصیه می شود که در محیط این بازی از سلاح های خود فقط در مواقع ضروری استفاده کنید . مکانیک این بازی را می توان تا حدی مخفیانه توصیف کرد که البته در مورد کیفیت آن تا زمان عرضه شدن بازی نمی توان حرفی زد . از دیگر مشخصات این بازی می توان به عملکرد واکنشی دشمنان کاربر اشاره کرد که منتظر یک صدای کوچک هستن تا با همه قوای خود به کاربر ضربه بزنند . سندروم همه ترس و وحشت و تاریکی است که در یک سیر داستانی توجه کاربر را به خود مشغول می کند . 

زمان عرضه : سه ماهه دوم سال 2016 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر