تویوتا پریوس: امن و آرام!

تویوتا پریوس: امن و آرام!

در قرنی که هنوز از اتومبیل‌ها انتظار سر و صدا داریم، بی صدا بودن تویوتا پریوس هر عابر پیاده‌ای را شگفت زده می‌کند. در اینجا بررسی مختصری از تویوتا پریوس را شرح می‌دهیم.

تویوتا پریوس خودرویی بی صدا است و رانندگی با آن بین ماشین‌های دیگر لذت‌بخش است.اگر با پریوس گاز بدهید چندان متوجه این شتاب نخواهید شد و ممکن است اتفاق ناخواسته‌ای مانند برخورد با درخت برایتان رخ بدهد. با این حال، چیز وحشتناکی در مورد این خودرو وجود  ندارد.


کابین پریوس بی عیب و نقص است ، همه چیز سر جای خودش است و هیچ مورد اشتباه یا آزاردهنده‌ای وجود ندارد. واقعأ کنترل‌ها و نمایشگرها به خوبی طراحی شده اند.


کلید استارت برخی خودروها آن‌قدر کند هست که باید 5 بار فشار داده شوند تا وارد حالت توقف یا استارت شوند.  اما کلید استارت پریوس یکی از بهترین و سریع‌ترین کلیدهایی است که تاکنون طراحی شده است. 


سیستم کمک پارک خودرو زیرک و سخت‌گیر است.این سیستم  ویژگی های ایمنی دارد که از راننده به خوبی مراقبت می‌کند شامل: کنترل پایداری و استقامت خودرو، کیسه های هوا و نظارت بر همه چیز(نقاط کور، ترافیک عقب).


خوب است بدانیم که تویوتا پریوس موقع شتاب در بزرگراه‌ها، تغییر دنده و چرخش فرمان، هشدار می‌هد. 


مشخصات فنی تویوتا پریوس:
قیمت: 26490 پوند
حداکثر سرعت: 112mph
شتاب: mph 0-62 در 10.2 ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی: 94mpg
انتشار  دی اکسید کربن : 70g/km
میزان سازگاری با محیط زیست: 9/10
میزان خنکی موتور: 6/10

 

منبع خبر: theguardian

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر