نسخه جدید بازی سونیک در سال 2017 منتشر می‌شود

نسخه جدید بازی سونیک در سال 2017 منتشر می‌شود

هفته گذشته تیم سازنده سونیک اعلام کرد بر روی ساخت نسخه جدیدی از این بازی کار می‌کنند اما برای داشتن این بازی همچنان باید منتظر بمانید و تاکاشی لیزوکا، رئیس گروه سازندگان سونیک، در جشن 25 سالگی سری سونیک در توکیو اعلام کرد نسخه جدید این بازی در سال 2017 منتشر خواهد شد.

در همین رابطه، Ivo Gerscovich مدیر ارشد سگا درباره نسخه جدید سونیک گفت:” ما واقعاً تمرکز کردیم تا سونیک را نه فقط به یک نماد در بین بازی ها بلکه به یک نماد سرگرمی تبدیل کنیم. ما می‌خواهیم به تمام پلتفرم‌ها وارد شویم و موقعیت این عنوان را بیشتر از این جلو ببریم و سگا واقعاً به شدت بر روی کیفیت این بازی تاکید دارد.”

متاسفانه در حال حاضر چگونگی گیم پلی و سایر ویژگی‌های این بازی ناشناخته است اما انتظار می‌رود سگا در اواخر ماه جولای و زمانیکه از جشن 25 سالگی سری سونیک در سن دیگو میزبانی می‌کند، جزییات بیشتری از این بازی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در همین رابطه، شایعاتی شنیده می‌شود که سگا در حال همکاری با کمپانی سونی برای ساخت یک نسخه سینمایی از بازی سونیک نیز است که انتظار می‌رود مانند چیزی که در فیلم وارکرافت دیدیم ترکیبی از دنیای زنده و جلوه‌های ویژه باشد .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر