آپدیت سالگرد ویندوز 10 موبایل هم در تاریخ دوم ماه اوت منتشر می شود !

آپدیت سالگرد ویندوز 10 موبایل هم در تاریخ دوم ماه اوت منتشر می شود !

دو روز پیش مایکروسافت به طور رسمی تاریخ انتشار آپدیت سالگرد ویندوز 10 را اعلام کرد .

این تاریخ دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) اعلام شده است . مایکروسافت در گذشته گفته بود که در این زمان تنها آپدیت های خود را برای نسخه کامپیوتری پلت فرم ویندوز 10 منتشر می کند ، از این رو شایعه های زیادی در رابطه با تاریخ انتشار این آپدیت برای پلت فرم ویندوز 10 گوشی های همراه شنیده می شد تا اینکه دونا سرکار ، مسئول برنامه اینسایدر ویندوز مایکروسافت ، تایید کرد که کاربران موبایل هم در همین تاریخ آپدیت های سیستم عامل جدید را برای گوشی های همراه خود دریافت می کنند . این مطلب در یک پیام در توییتر نیز که از طرف ردموند در پاسخ به سوال یکی از کاربران در زمینه زمان انتشار آپدیت جدید برای ویندوز 10 موبایل داده شده بود ، تایید شد .

انتشار آپدیت سالگرد ویندوز 10 به این معنا نیست که هر دستگاهی که از پلت فرم ویندوز 10 بهره می برد در تاریخ ذکر شده اعلان بروز رسانی را بر روی گوشی خود دریافت می کند زیرا نسخه های مختلفی از این پلت فرم در بازار موجود می باشد از این رو حداقل چند روز طول می کشد که مایکروسافت بتواند آپدیت خود را برای همه کاربران ویندوز 10 گوشی های همراه ارائه کند اما در هر حال هم اکنون با اطمینان می دانیم که انتشار این آپدیت ها از چه زمانی شروع می گردد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر