5 نرم افزار و بازی هفته که نباید آن ها را از دست دهید !

5 نرم افزار و بازی هفته که نباید آن ها را از دست دهید !

یک هفته دیگر گذشت و دوباره نرم افزارها و بازی های جدیدی وارد بازار شدند ؛ اپلیکیشن هایی که بسیاری از کاربران شاید مدت ها زمان را صبر کرده اند تا آن ها را روی دستگاه های خود نصب نمایند . همیشه جست و جو برای یافتن نرم افزارهای جدید کاری خسته کننده بوده است از این رو برای ساده تر کردن این پروسه نرم افزارهای برتری را که در هفته گذشته وارد بازار شده اند ، به شما معرفی می کنیم .

بیت تورنت نوو ( BitTorrent Now )

قیمت : رایگان 

منبع دانلود : گوگل پلی

بیت تورنت نوو یک نرم افزار رایگان پخش کننده موسیقی و کلیپ می باشد که دسترسی به محصولات مختلف دنیای موسیقی را برای کاربر ممکن می سازد .ایده ساخت این نرم افزار ارائه یک دسترسی ساده تر به آهنگ های مختلف بوده است . بیت تورنت نوو یک نرم افزار اجتماعی نیز می باشد که شباهت های زیادی به نرم افزار ساوند کلود ( SoundCloud ) دارد و کاربر را قادر می سازد تا مطلب مورد نظر خود را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد . 

سی اس آر ریسینگ 2 ( CSR Racing 2 )

قیمت : رایگان با خرید داخلی

منبع دانلود : گوگل پلی

سی اس آر 2 یک نسخه جدید و برتر از بازی های مسابقه ای محبوب سی اس آر ریسینگ می باشد که دنیای مسابقات درگ را برای کاربران علاقمند راحت تر به تصویر می کشد . نسخه دوم این بازی بسیاری از ویژگی های نسخه اول را همچنان در خود حفظ کرده است به این نحو که کاربر باز هم باید در مسابقه های مختلف درگ شرکت کند تا توانایی های رانندگی خود را بهبود ببخشد . از دیگر ویژگی های این بازی هیجان انگیز می توان به قابلیت تنظیم سازی و ارتقاء خودرو ، خرید خودرو از سازندگان واقعی ، حالت بازی چند نفره آنلاین و ایجاد مسابقه های تیمی ، چت کردن با دوستان و مسابقه دادن با دیگر کاربران اشاره کرد . سی اس آر 2 رایگان است اما خرید داخلی نیز دارد .

اکسپدیشنز ( Expeditions )

قیمت : رایگان 

منبع دانلود : گوگل پلی

اکسپدیشنز یک نرم افزار آموزشی از طرف گوگل می باشد که کاربر را به تورهای مجازی مختلفی در زمینه های مختلف می برد . کاربرانی که در زمینه تدریس و آموزش اشتغال دارند می توانند در کلاس های خود از این نرم افزار در کنار کارد بورد گوگل استفاده کنند تا تصاویر و کلیپ های واقعی تری را با راندمان آموزشی بالاتری برای دانش آموزان پخش نمایند . اکسپدیشنز امکان مدیریت کردن تورهای آموزشی را نیز در اختیار کاربر می گذارد و علاوه بر این می تواند پخش کلیپ های 360 درجه را نیز پشتیبانی کند . 

فانتزی نهایی اکزویوس شجاع ( Final Fantasy Brave Exvius )

قیمت : رایگان با خرید داخلی

منبع دانلود : گوگل پلی

نسخه اکزویوس سری بازی های فانتزی نهایی ترکیبی عجیب از یک بازی نیمه رایگان و یک jRPG می باشد . این بازی توسط همان شرکتی ساخته شده که بازی مرز شجاعت (Brave Frontier  ) را وارد بازار کرد از این رو کاربر در حین بازی متوجه شباهت هایی که بین این دو محصول وجود دارد می گردد اگرچه که  نسخه اکزویوس یک jRPG  واقعی است و کاربر می تواند در آن مناطق مختلفی را کاوش کند ، در شهر بگردد ، در مبارزه هایی تصادفی شرکت کند و داستان بازی را نیز دنبال نماید . از جمله ویژگی های این بازی می توان به آهنگ بسیار زیبا و ارزش نوستالژیک آن اشاره کرد که به راحتی هر کاربری را مجذوب خود می کند . اکزویوس شجاع یکی از برترین بازی های دارای خرید داخلی می باشد که تا به حال ساخته شده است .

پلی استیشن وو موبایل ( PlayStation Vue Mobile )

قیمت : رایگان با پرداخت 29.99 تا 44.99 دلار به طور ماهیانه

منبع دانلود : گوگل پلی

پلی استیشن وو یک سرویس استریم سازی برنامه های زنده تلویزیونی است که تقریبا می تواند هر آنچه را که در جعبه رنگی پخش می شود ، نمایش دهد . این نرم افزار در واقع یک اشتراک واقعی تلویزیونی می باشد که برای گوشی های همراه عرضه شده است و قابلیت استریم سازی را  نیز در اختیار کاربران می گذارد . وو می تواند اوقات خوبی را برای کاربر فراهم سازد اما مشکلاتی هم دارد از این رو سازندگان این نرم افزار باید هنوز روی عملکردش کار کنند تا بتوانند آن را به سطح مطلوبی برسانند . 

 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر