مایکروسافت Skype Meetings را برای کسب و کارهای کوچک منتشر کرد

مایکروسافت Skype Meetings را برای کسب و کارهای کوچک منتشر کرد

مایکروسافت انتشار ابزار اسکایپ میتینگ (Skype Meetings) را اعلام کرد، یک ابزار مشارکتی و گروهی که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است.
شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اسکایپ میتینگ قیمتش باشد، این ابزار به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و این امکان را در اختیار کاربران می‌گذارد تا از طریق اشتراگ گذاری یک URL شخصی با همکاران یا شرکای تجاری خود به صورت آنلاین گفتگو کنند.

    مایکروسافت امروز درباره این ابزار جدید اینگونه توضیح داد:«در طول جلسه، شرکت کنندگان می‌توانند پیام‌های فوری ارسال کنند، صفحه نمایش یا پاورپوینت خود را به اشتراک بگذارند و یا از اشاره گر لیزری یا قابلیت وایت برد برای جذابیت بیشتر و پر بار تر کردن گفتگو استفاده کنند. سازنده جلسه نیز قابلیت‌های کنترلی بیشتری نظیر صامت کردن مخاطبان به منظور صبحت کردن را در اختیار دارد.»

تمام افرادی که ایمیل تجاری دارند و یا افرادی که تشکیلات آن‌ها هنوز از Office 365 استفاده نمی‌کند، می‌توانند از این آدرس جهت ثبت نام برای استفاده از اسکایپ میتینگ استفاده کنند. با این حال این سرویس در حال حاضر فقط برای کاربران ایالت متحده آمریکا در دسترس است.

مشترکین تجاری آفیس 365 در حال حاضر برای کسب و کار از اسکایپ استفاده می‌کند که از گروه‌های بزرگ تا 250 نفر پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارسال پیام فوری به هر کدام از افرادی که در جلسه حاضر هستند نیز در آن فراهم است. با این حال اکنون مایکروسافت از اسکایپ میتینگ به عنوان یک ابزار آزمایشی برای کسب و کارهای کوچک استفاده می‌کند به امید اینکه کاربران کسب و کارهای کوچک را نیز به استفاده از برنامه‌های پربارتر آفیس 365 تشویق کند و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید اسکایپ میتینگ دارای یک پنل تبلیغاتی ست که کاربران را به ارتقا به آفیس 365 ترغیب می‌کند.


افرادی که در اسکایپ میتینگ ثبت نام می‌کنند، تنها در 60 روز نخست قادر به راه اندازی جلسات تا حد نصاب 10 نفر هستند و پس از آن جلسات به 3 نفر محدود خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر