مدل جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 با یک پلت فرم اندروید نامشخص در بنچ مارک !

مدل جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 با یک پلت فرم اندروید نامشخص در بنچ مارک !

دیروز مشخصات یک مدل اولیه عجیب از گوشی گلکسی نوت 7 با پردازشگر نوت 5 و پلت فرم اندروید نوقا در پایگاه داده های گیک بنچ ( Geekbench ) ظاهر شد .

نتایج این تست به اندازه کافی عجیب بود اما آنچه که امروز سامسونگ انجام داد بیشتر کاربران دنیای گوشی های همراه را متعجب ساخت .

 دستگاهی که امروز مورد تست قرار گرفت یکی از مدل های اولیه  گوشی گلکسی نوت 7 بود که شماره سریال SM-N935F را بر روی خود داشت . این گفته از آنجایی صحت دارد که گیک بنچ دیروز نوت 7 را با شماره سریال SM-N930 تست کرد و نوت 5 نیز شماره سریال SM-N920 را بر روی خود دارد . 

دستگاهی که امروز تست شد پلت فرم اندروید 6.1 مارشمالو را بر روی خود داشت . این پلت فرم یک نرم افزار اسرار آمیز است زیرا گوگل چند روز پیش اعلام کرد که شماره سریال اندروید نوقا ، 7 می باشد و از طرفی این غول جست و جو کننده هنوز اندروید 6.1 را برای عموم کاربران منتشر نکرده است . دستگاهی که امروز تست شد مشخصات عجیب دیگری نیز داشت به این نحو که سازنده کره ای در ساخت آن از پردازشگر اگزینوس 8893 و رم 4 گیگابایتی استفاده کرده در حالی که بیشتر شایعه های به گوش رسیده از این امر حکایت می کنند که گلکسی نوت 7 از یک رم 6 گیگابایتی بهره می برد . 

گیک بنچ امروز N935F را در دو تست آزمایش کرد . نتایج به دست آمده نشان دادند که این گوشی هوشمند توانسته به صورت تک هسته ای امتیازهای 2,161 و 2,300 و به صورت چند هسته ای امتیازهای 8,280 و 8,110 را برای خود کسب کند ؛ البته نباید توجه چندانی به این نتایج داشته باشید زیرا سازنده کره ای در نظر دارد هنوز هم چند مدل اولیه دیگر از نوت 7 را با سخت افزارهای مختلف دیگری تست کند .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر