پاوربانک مناسب برای لپ‌تاپ

پاوربانک مناسب برای لپ‌تاپ

پاوربانک‌ها یکی از گجت‌هایی هستند که می‌توانند به‌عنوان شارژ همراه به کار گرفته شوند. تقریبا پاوربانک‌های بسیاری برای گوشی‌ها و سایر گجت‌ها معرفی شده‌است که از جریان و ولتاژ کمی برخوردار هستند. اما اگر بخواهید لپ‌تاپ خود را شارژ کنید نیاز به پاور بانکی قوی تر دارید.

پاوربانک‌ها یکی از گجت‌هایی هستند که می‌توانند به‌عنوان شارژ همراه به کار گرفته شوند. تقریبا پاوربانک‌های بسیاری برای گوشی‌ها و سایر گجت‌ها معرفی شده‌است که از جریان و ولتاژ کمی برخوردار هستند. اما اگر بخواهید لپ‌تاپ خود را شارژ کنید نیاز به پاور بانکی قوی تر دارید. برای مک بوک ها می‌توانید از پاوربانک HyperJuice استفاده کنید. اما نیاز به کمی تغییرات برای سازگاری با پورت MagSafe مک بوک دارد.

محصول جدیدی به نام Omnicharge به تازگی به بازار عرضه شده است که هر وسیله ی الکترونیکی را از طریق پورت استاندارد AC/DC (120 ولت متناوب و 150 ولت مستقیم) و دو پورت USB دیگر شارژ می‌کند. این شارژ کننده در دو ظرفیت 13600 میلی‌آمپر و 20400 میلی‌آمپر باقیمت‌های 99 و 129 دلار در دسترس است. گرچه این قیمت‌ها شامل تخفیف نیز شده‌اند و بعد از انقضای تخفیف‌ها قیمتی در حدود 199 و 249 دلار خواهد داشت.  سفارش‌دهندگان این محصول آن را در ماه اکتبر (ماه مهر) دریافت خواهند کرد.

گرچه این محصول از قیمت بسیار بالایی برخوردار است اما باید گفت که حتی اگر موفق به گرفتن تخفیف نشدید، هنوز هم خرید چنین محصولی قابل توجیه است.

ظاهر آن شبیه به یک سنگ است و حالتی بی‌روح و خشن دارد. نوع اول آن وزنی در حدود 370 گرم  (13600 میلی‌آمپر در ابعاد 0.9*3.3*5.2) و نوع دوم 589 گرم (20400 میلی‌آمپر در ابعاد 1*4.8*5) وزن دارد.

این پاوربانک شامل صفحه‌نمایش OLED است که خروجی‌هایی چون ظرفیت شارژ باتری و دمای دستگاه را نشان می‌دهد.صفحه‌نمایش آن به‌گونه‌ای است که حتی در تاریکی نیز قابل‌رؤیت است. علاوه بر این به‌صورت هوشمندانه شارژ و دشارژ باتری را برای افزایش عمر آن بررسی می‌کند.

باتری 13600 میلی‌آمپری در حدود 9 ساعت شارژ برای مک بوک، 8 ساعت شارژ برای مک بوک ایر 13.3 اینچی، 5 ساعت شارژ برای مک بوک پرو و شارژ کاملی را برای سرفیس پرو 4 فراهم می‌آورد. گرچه باتری 20400 میل آمپری شارژ بیشتری نسبت به برادر خود فراهم می‌آورد.

البته باتری‌های دیگری چون Lenmar ChungPlun را نیز امتحان کرده‌ام. اما وزن زیادی دارد و در حین شارژ گرمای زیادی را ایجاد می‌کند. به‌طوری‌که همیشه نگران منفجرشدن آن بودم. باوجود قیمت ارزانی که داشت اصلاً محصول به‌صرفه‌ای نبود.

باید بگویم که این همان پاوربانکی است که دنبالش بودم. لپ‌تاپ‌هایی که شامل پورت USB-C هستند نیاز به یک تبدیل برای استفاده از این باتری دارند. گرچه به‌غیراز مک بوک، دستگاه‌های بسیاری دیگری هستند که Omnicharge از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر