تحرکات مرموز نوکیا در 28 جولای

تحرکات مرموز  نوکیا در 28 جولای


ظاهرا در شرکت نوکیا خبرهایی هست. نوکیا تکنولوژی اعلام کرده است ،تصمیم دارد در 28 جولای یعنی  6 مرداد نشست رسانه ای برای اعضای رسانه برگزار کند.بر اساس این خبر منتشر شده، نوکیا از تعدادی خبرگزاری به طور رسمی دعوت کرده است.این نشست در لس آنجلس برگزار خواهد شد.دعوت نامه ی های این مراسم به شکل زیر منتشر شده است.

Nokia-event-teaser 1
بر اساس تصویر منتشر شده،طراحان این دعوت نامه از تصویر و نوشته ی عجیبی استفاده کرده اند که این نشست را مرموزتر کرده.
نوشته ای که در مرکز تصویر قرار گرفته است،" Nowhere " است،یعنی هیچ کجا! در نوشته ی دوم این دعوت نامه از " Now here " استفاده شده است.به معنای حالا این جا ! اما این به چه معناست؟ بعضی ها این کلمات نوکیا را تعبیر کرده اند،مثلا این نوشته ها را به شایعه ی فروش HERE Maps  ربط داده اند و می گویند احتمالا نوکیا می خواهد خریدار جدید این سیستم را معرفی کند.
عده ای هم می گویند احتمالا نوکیا می خواهد تبلت های مبتنی بر آندروید خود را معرفی کند که اولین بار در نوامبر حرف هایی از آن به میان آمد.
البته برخی می گویند که نوکیا می خواهد به طور رسمی بازگشت خود را به عرصه ی گوشی های هوشمند اعلام کند.البته این مورد کمی دور از انتظار است زیرا نوکیا با مایکروسافت تا نیمه ی دوم سال 2016 قرارداد و تعهد دارد.به هر حال مشخص است در کمپانی نوکیا خبرهای مهمی هست و باید دید این مرموز بودن به چه خاطر است و آیا قرار است که اصحاب رسانه و دنیای تکنولوژی از سوی نوکیا سوپرایز شوند؟!

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر