شیائومی Mi Note 2 Pro ، قدرتمندتر از همیشه !

شیائومی Mi Note 2 Pro ، قدرتمندتر از همیشه !

رم 6 گیگابایتی پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 و باتری 3 700mAh

همه می دانیم که گوشی هوشمند نوت 2 شیائومی قوی تر از مدل Mi5 می باشد ؛ سازنده چینی هم تا به حال مطالب زیادی را در مورد این محصول منتشر کرده است . امروز لیست مشخصات این گوشی هوشمند که قرار است جانشین مدل Mi Note Pro باشد ، روی سایت های چینی قرار گرفت . شیائومی گوشی Mi Note Pro را سال گذشته وارد بازار کرد .

مبارز جدید احتمالا به یک نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED 1080 پیکسلی لمسی ، باتری 3,700mAh و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی f/2.0 و قابلیت پایدارسازی بصری 4 محوری تصویر مجهز می باشد . می توان انتظار داشت که شیائومی از سنسور IMX260 سونی و یا S5K2L1 سامسونگ در دوربین گوشی جدید خود استفاده کرده باشد . این دو سنسور در گوشی سامسونگ گلکسی S7 نیز دیده شده اند .

نوت 2 در دو مدل با رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار می شود و به پردازشگر 821 کوالکام اسنپدراگون نیز مجهز شده است . گفته می شود که راندمان این پردازشگر در مقایسه با مدل قبلی 10 درصد بیشتر است . اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند هم در جلوی آن قرار داده شده است . 

نکته دیگری که در مورد محصول جدید شیائومی وجود دارد این است که شرکتی با نام AU Optronics نمایشگر آن را تولید می کند . این نمایشگر حداکثر 500 نیت روشنی دارد ، از یک آرایش RGB ساب پیکسلی بهره می برد و می تواند 96 درصد از دامنه رنگ AdobeRGB را پوشش دهد . 

گوشی شیائومی Mi Note 2 Pro احتمالا در نیمه دوم ماه اوت ( 26 مرداد تا 10 شهریور ) وارد بازار می شود . در مورد جزییاتی که تا به حال در زمینه این محصول منتشر شده است تناقض های زیادی وجود دارد بنابراین توصیه می شود که با چاشنی تردید به مطالب منتشر شده نگاه کنید . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر