اپل آیفون 7 در 4 رنگ می آید ؛ جدیدترین تصاویر !

اپل آیفون 7 در 4 رنگ می آید ؛ جدیدترین تصاویر !

به نظر می رسد که اپل تا به امروز سخت ترین شرایط را برای نگه داری از اسرار محصولات خود در زمینه آیفون 7 تجربه کرده است زیرا امروز باز هم تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شد . این تصاویر نشان داده اند که آیفون 7 در 4 رنگ وارد بازار می شود .

همانند آیفون هایی که هم اکنون در خط تولید هستند ، مدل جدید هم در رنگ های طلایی ، رز گلد ، نقره ای و خاکستری ساخته می شود . اخیرا شایعه شده بود که اپل یک رنگ آبی سیر را هم برای این محصول درنظر گرفته اما هنوز جزییاتی در مورد این آپشن منتشر نشده است .

مشخصه های دیگری که در این تصاویر به چشم می خورند تغییر کردن خطوط آنتن و لنزهای بزرگ تر دوربین این محصول می باشند . ظاهرا در آیفون جدید لنز دوربین کمی از بدنه بالاتر آمده است .

اگر که این تغییرات را در نظر نگیریم می توانیم بگوییم که آیفون 7 شباهت هایی با آیفون 6s دارد . این شباهت ها به اندازه ، شکل و نوع طراحی کلید ها و دکمه ها مربوط می شود اگرچه که برخی از شایعه ها از این امر حکایت می کنند که این محصول در مقایسه با مدل پیشین خود کمی ضخیم تر است . 

انتظار می رود که آیفون جدید فاقد جک هدفون نیز باشد هرچند که در این تصاویر جزییاتی در این زمینه دیده نمی شود . در خبرهای اخیر همچنین مطرح شده که نسل جدید EarPod ها از کانکتورهای لایتنینگ بهره می برند و هماهنگی خوبی با آیفون 7 دارد اما هنوز نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد . 

منبع خبر: cultofmac

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر