Pokemon GO اکنون در ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در دسترس است

Pokemon GO اکنون در ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در دسترس است

بازی پوکمون گو (Pokemon GO) به آرامی در سراسر جهان در حال گسترش است و در تازه‌ترین خبر، اکنون ساکنین ایتالیا، اسپانیا و پرتغال نیز می‌توانند به این بازی دسترسی داشته باشند. در این رابطه، حساب کاربری رسمی این بازی در توییتر اعلام کرده ساکنین این سه کشور اکنون می‌توانند این بازی را دانلود کنند:«از حالا، ساکنان ایتالیا، اسپانیا و پرتغال می‌توانند پوکمون گو را به صورت رسمی از پلی استور یا اپ استور دریافت کنند.»

به نقل از دیجی‌رو: این بازی در ابتدا در استرالیا و نیوزلند عرضه شد و سپس به آمریکا و انگلیس نیز رسید اما متاسفانه همچنان باید منتظر باشیم تا سایر کشورهای جهان نیز بتوانند از این بازی لذت ببرند.

روز گذشته Niantic در مورد در دسترس بودن این برنامه در مناطق دریایی، بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد علاقه مندان به این بازی در این مناطق همچنان باید منتظر بمانند. در ابتدا قرار بود این بازی به سرعت در تمام جهان عرضه شود اما از آنجایی که احتمالاً سازندگان بازی توقع چنین استقبالی را نداشتند مشکلاتی برای سرورها پیش آمد که آن ها را مجبور به توقف توزیع جهانی بازی کرد.

در حال حاضر می‌توان گفت Niantic قصد دارد بازی را به طور آهسته در سراسر جهان گسترش دهد تا زمانیکه بازی به طور گسترده در سراسر جهان پخش شد مشکلی برای سایر بازی کنندگان ایجاد نشود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر