دستگاهی هوشمند برای سنجش وضعیت هوای خانه

دستگاهی هوشمند برای سنجش وضعیت هوای خانه

آی بیبی دستگاهی هوشمند است که علاوه بر سنجش وضعیت هوای خانه، می تواند با تولید یون های منفی به عنوان تصفیه کننده نیز عمل کند.

به گزارش جام جم ، طراحی ظاهری حلقه مانند و مدرن بوده و ۶ اینچ ارتفاع دارد. علاوه بر این دستگاه وزن زیادی ندارد و به راحتی می توانید آن را حمل کرده هر جای خانه که می خواهید قرار دهید. سنسور دستگاه می تواند تا ۱۸ عنصر و ماده شیمیایی موجود در هوا از جمله کربن مونوکساید و الکل را ردیابی کند. به گفته موبنا پس از آن که چنین موادی شناسایی شدند، آی بیبی به صورت خودکار تبدیل به یک تصفیه کننده می شود و با تولید یون های منفی هوا را پاک سازی می کند.

از طریق سیستم وای فای می توانید آی بیبی را به گوشی هوشمندتان متصل کرده و به تمام اطلاعات دستگاه دسترسی پیدا کنید. سیستم ال ای دی کار گذاشته شده در دستگاه نیز بر اساس کیفیت هوای خانه شما تغییر رنگ می دهد و خود به عنوان سنسوری دقیق عمل می کند.

همچنین می تواند به صورت وایرلس با اسپیکر برای پخش موسیقی از طریق برنامه مخصوصش همکاری کند و با برخورداری از سیستم هشدار هم می تواند هر زمان که بخواهید شما را از خواب بیدار کند!

این دستگاه هوشمند ۷۹ دلار قیمت دارد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر