تصاویری از گوشی پرچم دار بعدی سونی ، اکسپریا F8331 !

تصاویری از گوشی پرچم دار بعدی سونی ، اکسپریا F8331 !

با طراحی جدید !

سونی به تازگی جدیدترین محصول سری X خود را وارد بازار کرده اما هم اکنون جزییات جدیدی در مورد گوشی پرچم دار بعدی این سازنده ژاپنی نیز در فضای مجازی منتشر شده است .

به نظر می رسد که این تصاویر جدید به سایت خبری جی اس ام آرنا ( GSMArena ) تعلق دارند . حال سوال این است که این تصاویر بیان کننده چه مطالبی هستند ؟

اولین نکته ای که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند طراحی گوشی جدید می باشد . به نظر می رسد که سازنده ژاپنی این بار زمان بیشتری را وقف طراحی گوشی پرچم دار خود کرده است . در قسمت جلو دستگاه از یک روکش شیشه ای استفاده شده که کمی به طرف دیواره های جانبی این محصول انحنا دارد . اسپیکرها و قابلیت NFC که در قسمت بالای کاور جلویی دستگاه قرار دارند نیز از یک طراحی جدید خبر می دهند .

در قسمت پشت این محصول نیز یک فلش دومرحله ای LED و یک پنل مجزا ( در قسمت انتهای دستگاه که هنوز کاربرد آن مشخص نیست ) به چشم می خورد . می توان انتظار داشت که پنل تحتانی به خطوط آنتن دهی دستگاه ارتباط داشته باشد و اکسپریای جدید به یک کاور پشتی فلزی مجهز باشد .

تصاویر منتشر شده همچنین نشان می دهند که در محصول جدید دکمه های جانبی پاور اسکنر اثر انگشت را هم در خود دارند .  اکسپریای جدید از یک پورت USB نوع C هم بهره می برد ؛ این اولین بار است که سونی در ساخت محصولات خود از این قابلیت استفاده می کند .

خبرهای منتشر شده از این امر حکایت می کنند که هر دو دوربین اکسپریای جدید قابلیت فیلم برداری 4K  را دارند و البته سونی همچنان می خواهد در ساخت گوشی جدید خود از یک نمایشگر 1080 پیکسلی استفاده کند اگرچه که تنها با تکیه بر این تصاویر در مورد رزولوشن نمایشگر نمی تواند حرفی زد . 

می توان انتظار داشت که سازنده ژاپنی در رویداد IFA 2016 که در ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) برگزار می شود از گوشی جدید خود رونمایی کند اگرچه که سونی انتخاب های دیگری هم دارد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر