iPhone 6s جایگزین اندروید در ارتش آمریکا شد

iPhone 6s جایگزین اندروید در ارتش آمریکا شد

ارتش آمریکا اعلام کرده است، به دلیل مشکلات گوشی‌های اندرویدی که در اختیار سربازان قرار دارد، از این پس در عملیات نظامی از گوشی آیفون 6 اس استفاده می‌کند.

فقط افرادی مثل من و شما نیستند که به گوشی هوشمند خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند دستگاهی بخرند که کارها را بهتر و سریع‌تر انجام دهد، ارتش‌ها و سازمان‌های نظامی نیز به دنبال استفاده از دستگاه‌های هوشمندی هستند که به شکل بهتری بتواند آنها را در انجام دادن عملیات یاری کند.

فرماندهی عملیات ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که گوشی iPhone 6s اپل را جایگزین گوشی‌های‌ اندرویدی می‌کند که سربازان آمریکایی در عملیات نظامی استفاده می‌کنند. گفته می‌شود دلیل این تغییر هنگ کردن و ری‌استارت شدن‌های نسبتا زیاد گوشی‌ اندرویدی است، در حالی که آیفون کارهای محول را سریع‌تر و روان‌تر انجام می‌دهد.

البته تعجب می‌کنید اگر بدانید ارتش آمریکا از چه گوشی اندرویدی استفاده می‌کرده است. این ارتش از نسل اول گوشی Galaxy Note سامسونگ، که در سال 2010 به بازار آمد، استفاده می‌کرده است. خیلی واضح است که گوشی iPhone 6s در مقایسه با این گوشی اندرویدی قدیمی عملکرد بهتری داشته باشد و دلیل مطرح‌شده خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر