Chuwi Vi10 Plus ، تبلتی با قابلیت های متفاوت !

Chuwi Vi10 Plus ، تبلتی با قابلیت های متفاوت !

این تبلت 10.8 اینچی 169 دلاری پلت فرم رمیکس ( Remix ) را بر روی خود دارد اما در صورت تمایل کاربر می تواند پلت فرم ویندوز 10 را نیز پشتیبانی کند که البته در این حالت قیمت آن به 239 دلار می رسد .

تبلت های اندروید متاسفانه این روزها چندان پرطرفدار نیستند که البته دلایل قابل درکی نیز برای این وضعیت وجود دارد ؛ به طور مثال این تبلت ها اغلب قیمت های بالایی دارند و پلت فرم آن ها نیز نمی تواند تجربه خوبی را در اختیار کاربر بگذارد . گوگل در نهایت تلاش کرد که با عرضه پلت فرم اندروید نوقا این تجربه را کمی بهبود بخشد اما در این صنعت سازندگان واسطی مانند جید (  Jide) و رمیکس نیز وجود دارند که کار خود را بهتر انجام می دهند . می دانیم که جید سخت در تلاش بوده تا دستگاه های دارای پلت فرم رمیکس را وارد بازار کند به همین دلیل هم اکنون یک سازنده چینی با نام چووی می خواهد محصولی را با نام Vi10 پلاس وارد بازار کند ؛ یک تبلت نسبتا ارزان با پلت فرم رمیکس که در صورت تمایل کاربر به خریدن مدل پیشرفته تر آن می تواند تجربه استفاده از پلت فرم ویندوز 10 را نیز در اختیار کاربر بگذارد . مشخصات این کاربر به شرح زیر است :

-    نمایشگر 10.8 اینچی 1920 در 1280 پیکسلی دارای نسبت دید 2 : 3 و حداکثر روشنی صفحه 450 نیت 
-    پردازشگر اینتل اتم چری تریل X5 در کنار نسل هشتم واحد پردازشگر گرافیکی HD اینتل
-    رم 2 یا 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی
-    باتری 8,400 mAh لیتیوم پلیمری
-    دوربین های سلفی و اصلی 2 مگاپیکسلی
-    پورت USB نوع C دارای قابلیت های شارژ سریع 5V/3A
-    ابعاد : 276.4 در 184.8 در 8.8 میلی متری
-    وزن : 686.5 گرم
-    تجهیزات جانبی : صفحه کلید مغناطیسی جداشدنی و قلم HiPen H2 چووی ( که جداگانه به فروش می رسد . )
-    تاریخ عرضه : 25 ژوئیه 2016 ( 4 مرداد )
-    قیمت : 169 دلار برای مدل دارای پلت فرم رمیکس و 239 دلار برای مدل دارای پلت فرم های رمیکس و ویندوز 10 ( بوت دوگانه )

امکان استفاده از بوت دوگانه در مدل ارزان تر این تبلت هم وجود دارد اما توجه داشته باشید که رم 2 گیگابایتی این مدل نمی تواند تجربه چندان خوبی را از پلت فرم ویندوز 10 در اختیار کاربر بگذارد . جزییات بیشتر در مورد مشخصات این محصول به زودی در فضای مجازی منتشر می شود . 

منبع خبر: xda-developers

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر