جزئیات پلمپ نمایندگی‌های «اپل» در تهران/ افزایش قیمت «آیفون»

جزئیات پلمپ نمایندگی‌های «اپل» در تهران/ افزایش قیمت «آیفون»

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: جمع آوری گوشی های آیفون از بازار و پلمپ کردن چند نمایندگی این گوشی مربوط به تمامی فروشگاهها نبوده و تنها نمایندگی دو شرکت واردکننده محصولات اپل در ایران پلمپ شده است.

وی با تاکید براینکه محصولات اپل در ایران نمایندگی مستقیم ندارد، اضافه کرد: این دو شرکت به صورت غیرمستقیم و از طریق هنگ کنگ و دبی نسبت به اخذ نمایندگی آیفون اقدام کرده بودند که با پایان یافتن اعتبارنامه آنها و عدم تمدید مجوزشان، فعالیت آنها متوقف شده است.
کریمی با بیان اینکه نمایندگان رسمی و قانونی واردکننده موبایل باید در سامانه ثبت سفارش صنعت و معدن و نیز سامانه گمرک، کالای خود را به ثبت برسانند، تاکید کرد: درصورتی که این اتفاق نیافتد، گوشی های وارداتی به کشور قاچاق محسوب می شود و در صورت اجرای طرح رجیستری، این گوشی ها در سامانه مطابقت داده نمی شود.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی در مورد نگرانی مردم از عدم رجیستری گوشی های آیفون در شبکه مخابراتی کشور، تاکید کرد: تمامی گوشی های موبایل دارای کد شناسایی (IMEI ) هستند و چنانچه در حین ورود، به صورت رسمی وارد کشور شوند در سامانه ثبت و سفارش و گمرک، به ثبت می رسند و پس از آن هیچگونه نگرانی از عدم رجیستری آنها وجود ندارد چرا که سوابق این گوشی ها در تمامی دنیا یکسان است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر