گزارش خبری با شرکت فانا در الکامپ شیراز

گزارش خبری با شرکت فانا در الکامپ شیراز

در گزارش خبری نمایشگاه الکامپ شیراز با ما همراه باشید.

شرکت نرم افزاری فانا در نمایشگاه الکامپ شیراز، حضوری موفق داشت که با مدیرعامل این مجموعه، آقای مهندس ماه پیکر، به گفتگو نشستیم.

س: لطفا در مورد فعالیت های شرکت فانا توضیح بفرمایید.

شرکت فانا در سال های گذشته، به تولید نرم افزارهای تخصصی با توجه به نیاز مشتریان پرداخته است. دو حوزه و پروژه ی مهمی که این شرکت بر روی آن کار می کند، پروژه CRM است که به طور اختصاصی بر روی آن تمرکز شده و دیگر پروژه ERP است که با توجه به نیاز مشتری و گردش کاری فرآیندهای هر مجموعه سفارشی می شود. همانطور که می دانید پروژه CRM، مبحث جدیدی در ایران است که حول مشتری مداری و جذب مشتری می چرخد.

این شرکت دارای یک دپارتمان وب است که به طراحی وبسایت های اختصاصی و سفارشی، وبسایت های گرافیکی و فروش آنلاین حرفه ای می پردازد. دو نمونه از کسب و کارهای سنتی که به صورت آنلاین در حال حاضر محصولات خود را می فروشند، فروشگاه آنلاین و فروش بلیط آنلاین می باشند.

س: آینده طراحی وب را در ایران چگونه می بینید؟

حوزه IT در ایران در مدار صفر درجه است و جای رشد بسیار دارد. معمولا مجموعه ها به این حوزه وارد نمی شوند و به همین دلیل سخت افزار در ایران فروشی بیشتر از نرم افزار دارد. به نظر من اگر در این حوزه نرم افزار و IT در ایران سرمایه گذاری صورت گیرد، بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

س: به عنوان یک شرکت طراحی وبسایت فروش آنلاین، چه ایده ای برای کشاندن کسب و کارهای سنتی به سمت روش های جدید دارید؟

ما به عنوان مجری کار باید اعتماد سازی را صورت دهیم. البته اصل قضیه، احساس نیاز به کسب و کار آنلاین از سوی آنهاست ولی اگر اعتمادسازی شود، شرکت ها نیز به این سمت حرکت می کنند. برنامه نویس در ایران بسیار زیاد است ولی تعداد شرکت هایی که به صورت گروهی کار می کنند کم است و اگر تیم ها و گروه ها نیز افزایش یابند، میدان رقابتی به وجود می آید و باعث پویایی بازار می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

sama

یک‌شنبه, 10 مرداد 1395

انشاله روز به روز موفق باشید و شاهد افتخاراتتون باشیم

پاسخ

ثبت نظر